Grey's anatomy

Η Sandra Oh, του Grey's Anatomy, αφού μας έπεισε ότι και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, η χειρουργική έχει μεγάλη αναμονή για να είναι ακόμα σ΄αυτή την ηλικία ειδικευόμενη, εμφανίστηκε στην 58η απονομή των τηλεοπτικών βραβείων Emmy, υιοθετώντας μία από τις επικρατέστερες τάσεις της σεζόν, που θέλει το γκρι (και όλες τις αποχρώσεις του μέχρι το ασημί) να είναι το νέο μαύρο (όπως ακριβώς και το '96...) και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού.
Από την πόζα της συμπεραίνουμε ότι λέει α) θεέ μου, ο σκύλος μου, έφαγε τον ευχαριστήριο λόγο β) οι αλυσίδες που φοράω είναι του σκύλου μου γ)ο σκύλος μου έφαγε το στυλίστα μου.
Κρίμα το Vera Wang! Το γκρι είναι πολύ industrial για να στηρίξει ένα glamorous total look, συν του ότι δε γράφει ωραία πάνω στο κόκκινο χαλί. Κάτι ήξεραν οι υπόλοιπες κυρίες που προτίμησαν ασφαλές μαύρο, λίγο από κόκκινο, κλασσικό μαύρο, λευκό (όπως η απελπισμένη νοικοκυρά Eva Longoria που ντύθηκε άσπρο αμπαζούρ στο Stepford), μαύρο ξανά, και λευκό σε συνδυασμό με ...μαύρο!

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons