Το λευκό t-shirt

Η καλή βδομάδα από την κακία φαίνεται.
H Kirsten Dunst μόλις βγήκε από την προσωπική μου λίστα με τις πιο προσεγμένες νεανικές παρουσίες. Προφανώς η εικόνα της είναι το τελευταίο πράγμα που την απασχολεί, τη στιγμή που εμφανίζεται με λευκό άθλιο και φθαρμένο t-shirt, που κανονικά δε θα έπρεπε να φοράει ούτε ως φανελάκι για να κοιμηθεί, πόσο μάλλον για να κόβει βόλτες στα Μαλιμπού και στις Καλιφόρνιες. Στην αρχή εμφανίστηκε με στυλ «γυρίζω από τη παραλία και έβαλα το πρώτο λευκό t-shirt που βρήκα μπροστά μου για να μη πάθω έγκαυμα. Η τσάντα; Καλέ δώρο από περιοδικό, δε φαίνεται;». Μετά, έσκασε μύτη, δήθεν «ξενοκοιμήθηκα μωρέ χτες το βράδυ και για να μη κυκλοφορώ με το τοπάκι με τις παγιέτες, μου δάνεισε ο φίλος μου το φανελάκι του. Και τις τιράντες του επίσης!». Και τέλος, με ένα ακόμα λευκό t-shirt (καλά μπορεί και το ίδιο, στα Ρrada μου δεν ορκίζομαι), που το σέταρε με σχολική καλτσούλα και παπουτσάκι παππού δεκαετίας ’20 για τρελές βραδιές χορεύοντας φοξ τροτ. Μια εμφάνιση τόσο αστεία που προκαλεί και στην ίδια γέλια. Τι άλλο να σχολιάσω; Τρεις εικόνες ίσον εκατομμύρια λέξεις (και καμία καλή).

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons