Golden Globes: μπήκαμε στο μυαλό των star

Αν οι Χρυσές Σφαίρες είναι ο προάγγελος των Oscar και στυλιστικά, αυτό σημαίνει ότι τη μεγάλη βραδιά, θα πάρουμε μια ικανοποιητική (για απανωτά χασμουρητά) δόση λάμψης, τουαλέτες με ουρά ("μεγαλόχαρη, κάνε να μη περδικλωθώ πάνω στο κόκκινο χαλί") και δανεικών Harry Winston; Αλήθεια, πες μου μαγική σφαίρα, τι σκέφτονται οι celebrities όταν προβάρουν ένα ακόμα evening dress (ίδιο με το περσινό και το προπέρσινο) και ποζάρουν στην κλασσική στάση «χέρι στη μέση-χαμόγελο όλο νάζι-δεξί πόδι μπροστά»;

Cameron Diaz: "Κάτι από Λίμνη των Κύκνων (βγάλε εισιτήριο τώρα αλλιώς μείνε με το παράπονο ότι το έχασες), κάτι από τις χρυσές εποχές που είχαμε μια Bjοrk να ταράζει τα νερά (της λίμνης) με εκκεντρικές (γνωστές και ως καρακιτσάτες) εμφανίσεις, ήρθε η ώρα να περάσω ένα δυνατό μήνυμα: ασχημόπαπα όλου του κόσμου ενωθείτε, μπορεί κι εσείς μια μέρα να γίνετε κύκνοι σαν εμένα"

Golden Glitter Award: Κύκνειο Άσμα

Εva Longoria: "Πάντα μα πάντα ήθελα να ποζάρω στη στάση-φετίχ με τη πλάτη σε πρώτο πλάνο και το πρόσωπο δήθεν αθώα σε δεξί προφίλ (που είναι και το καλό μου) και να θυμίζω το Κορίτσι με το μαργαριταρένιο σκουλαρίκι. Αχ, να θα κάνω τώρα πως άκουσα το όνομά μου και θα γυρίσω τυχαία. Ελπίζω να φαίνεται το tattoo εκεί χαμηλά και όλοι να λένε πόσο σέξι είμαι –κόλλησα το φόρεμα επάνω μου με ταινία διπλής όψης έτσι ώστε να φαίνεται ακριβώς μόνο μια ιδέα από το τατουάζ, αλλά μ’ έπιασε φαγούρα. Άντε, ακόμα να τελειώσουν τα φλας; Κοψομεσιάστηκα να περιμένω έτσι, αμάν, παναγία μου, νομίζω μου έφυγε ο σπόνδυλος"

Golden Glitter Award: Λουμπάγκο

Salma Hayek: "Ζήτω οι καμπύλες! Τρεις άνδρες έχουν πάθει ασφυξία σε αυτό το ντεκολτέ. Γιατί να χτενιστώ και να στολιστώ όταν τα στήθη μου είναι κόσμημα από μόνα τους; Ναι, ναι, κι αυτό το ντραπέ με παχαίνει ακόμα περισσότερο, δε θα μπορούσα να διαλέξω πιο κατάλληλο φόρεμα"

Golden Glitter Award: Μπιγκ Μακ

Cate Blanchett: "Ευτυχώς που ήμουν καλή στα μαθήματα Οικιακής Οικονομίας και φέτος κατάφερα να ξεχωρίσω χωρίς να χρεωθώ. Όταν όλες οι άλλες θα φοράνε σατέν και μετάξι, εγώ θα βάλω δαντέλα από τη κορυφή μέχρι τα νύχια -μου άφησε η γιαγιά μου στη διαθήκη της, πέντε τόπια, σιγά μη ξοδευτώ, χαχα. Το παπουτσάκι είναι από πρόπερσι τις Απόκριες, που ντύθηκα χορεύτρια φλαμένκο, να κάνω και λίγη οικονομία, δύσκολοι καιροί. Τώρα όσο για το μήκος του φορέματος, δεν μπορούσα να αποφασίσω κοντό ή μακρύ (δεν έχω και στυλίστα, είπαμε δύσκολοι καιροί) και έκανα κάτι ενδιάμεσο, να φανεί λίγο και το πόδι, μη λένε ότι με πήραν και τα χρόνια"

Golden Glitter Award: Αρσενικό και Παλιά Δαντέλα

Renée Zellweger: "Μα δεν είμαι μια κουκλίτσα, έτσι όπως σουφρώνω τα χείλη μου; έβαλα αυτό το υπέροχο πράσινο, που κάνει και τη τσαχπινιά μπροστά, είναι στράπλες και ταφταδένιο για το επίσημο του γεγονότος, είναι και midi για να μη γίνει πολύ επίσημο, έβαλα και τη γοβίτσα μου τη ταιριαστή, είμαι και αδυνατισμένη, γιατί κανείς δεν ασχολείται μαζί μου; μήπως γιατί πέρυσι δεν έπαιξα σε καμία ταινία; Δώστε μου μια σοκολάτα να πνίξω τον καημό μου..."

Golden Glitter Award: Περασμένα Μεγαλεία

Sarah Jessica Parker: "Ναι, ξέρω είμαι ακόμα το απόλυτο fashion icon, ναι σου λέω είμαι μια θεά, με τα χρυσά μποκάρ μου και ασορτί τσαντο-παπουτσάκι, τι εννοείς, ξέχασα να βάλω κονσίλερ; Ξέχασα να βάλω κονσίλερ; Ξέχασα να βάλω κονσίλερ!!! Και εγώ που νόμιζα ότι ο χειρότερός μου εφιάλτης θα ήταν να σπάσει το τακούνι από τα Manolo’s"

Golden Glitter Award: The art of concealing


Naomi Watts: "Είμαι μια γλυκιά και σεμνή σταρ. Σας αρέσουν τα σκουλαρίκια μου; δώρο από παγωτό κυπελάκι. Το φόρεμά μου είναι εμπνευσμένο από την υπέροχη Έλενα Ναθαναήλ και ελπίζω με αυτό το τρόπο να κερδίσω την εύνοια και την αγάπη του ελληνικού κοινού, που έτσι κι αλλιώς την αξίζω γιατί είμαι μια γλυκιά και σεμνή σταρ"

Golden Glitter Award: Epiheirisis Apollon

Sienna Miller: "Εγώ είμαι το ΑΠΟΛΥΤΟ fashion icon! Φάε τη σκόνη μου SJP. Χα, έκανες total μπροκάρ look, ενώ εγώ το έκανα with a twist, επάνω μπροκάρ, με αυτό το υπέροχο κόψιμο χαμόγελο και κάτω χιλιόμετρα από τούλι, για να νιώθω πριγκίπισσα. Ναι, πρέπει να με ζηλεύεις. Βέβαια μετά από τόση κατανάλωση φαιάς ουσίας και χρόνου για να βρω το Τέλειο Φόρεμα, δε πρόλαβα να χτενιστώ και έβαλα μια fake πλεξούδα από τότε που είχα ντυθεί φραουχέλγκα στις Απόκριες – στο ίδιο πάρτι είχε σκάσει και η Cate Blanchett ντυμένη σπανιόλα, αίσχος ήταν! Αλήθεια, βρίσκεις ότι γυαλίζω; Ηλίθια oil free πούδρα, δε ξαναψωνίζω από telemarketing!"

Golden Glitter Award: H Μικρή Ολλανδέζα

DrewBarrymore: "Βλαμμένη Salma, έβαλε κι αυτή λευκό ντραπέ. Βλαμμένη Sienna, έβαλε κι αυτή πλεξούδα στα μαλλιά. Έτσι, στην αφάνεια θα περάσω μου φαίνεται, κρίμα γιατί καλούλα δεν είμαι μωρέ; Πού είναι η βλαμμένη η Renee να φάω τη σοκολάτα της;"

Golden Glitter Award: Best copycαt

Beyonce Knowles: "Και... λάμπω απ΄ τη χαρά μου, λάμπω, όταν σε βλέπω, λάμπω σαν το ήλιο, λάμπωωωωωωωω! Νομίζω αυτός ο φωτορεπόρτερ τυφλώθηκε από το φόρεμά μου! Ελπίζω να μη ζητήσει αποζημίωση! "

Golden Glitter Award: Ηπατικός ίκτερος


Jennifer Garner: "Τι λες; Το κούτελό μου είναι υπερφυσικά μεγάλο; Μα επίτηδες άφησα τα μαλλιά κάτω για ξεκάρφωμα! Είναι δυνατόν να σχολιάζεις πάλι το κούτελό μου και δε λες τίποτα για αυτό το κομψό, χαλαρό αλλά επιτηδευμένο φόρεμα, με τα γεωμετρικά σχέδια από μαύρες πούλιες σε άσπρο φόντο; Μόνο το κούτελό μου κοιτάζεις; Beeeeeeeeen! Πάλι το κούτελο μου κοροϊδεύουν..."

Golden Glitter Award: Το Κούτελο Που Ήξερε Πολλά

Kate Winslet: "Είμαι μια οπτασία μέσα στα λευκά, έβαλα και το σκούρο κραγιόν, για να κάνω το σύνολο πιο edgy όπως λένε οι ειδικοί, άσε που νομίζω πως φέτος δεν είμαι η πιο χοντρή, υπάρχει και η Salma και... παναγία μου, η Sharon Stone είναι αυτή μεθυσμένη, με λουστρίνι 12πόντο σαν αυτά που φοράνε στη Συγγρού; Πάει, χάλασαν και τα Golden Globes"

Golden Glitter Award: Ουτοπία

Jennifer Lopez - Angelina Jolie

"Εγώ είμαι η καλύτερη, η ομορφότερη, η πιο άνετη, η πιο ευτυχισμένη, η πιο καλοντυμένη"

Golden Glitter Award: 'Ολυμπος

Hayden Panettiere: ".........ε..... χιχι...........ε.........μμμμ.......αυτά...χιχι"


And the winner is... Hayden Panettiere: το λευκό που ξεχωρίζει
Σώστε την cheerleader. Σώστε τα glamorous events.

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons