Go preppy

To preppy look που θα αντιγράψω: η Blair (Gossip Girl στο CWTV), με μπλε-κόκκινη ριγέ ζακετούλα, πουκάμισο με διακριτικά βολάν, χαλαρή γραβάτα και κόκκινη στέκα με -trademark για το στυλ της- φιόγκο στο επεισόδιο School Lies.

3 fashion statements :

Anonymous said...

sorry alla mou thumizei thn "dikh" mas adelfothta theologwn o swthr, h zaketa kata bash, to upoloipo sunolo einai xaritwmeno an kai polu comme il faut

Χαχα, υποτίθεται ότι είναι ‘πειραγμένη’ στολή ιδιωτικού σχολείου. Το key concept επομένως, είναι ακριβώς αυτό που εντοπίζεις: το επιτηδευμένα καθώς πρέπει.

Personally, αγόρασα ένα πουλόβερ σε αυτά τα χρώματα -το οποίο παρεμπιπτόντως ταιριάζει πολύ όμορφα με γαλάζιο πουκάμισο με λεπτή λευκή ρίγα, που το συνδυάζω με jean και όχι με πλισέ κοντή φουστίτσα Διστάζω στη κόκκινη στέκα -κρίμα να μην είμαι 18.

Anonymous said...

μου αρέσει τόσο πολύ το στυλ της Blair(χιχι μην ξεχνάς ότι εσύ φταις που παρακολουθώ το gossip girl)το προτιμώ από της Serena..
όσον αφορά τη συγκεκριμένη εμφάνιση,είναι τέλεια,συμφωνώ κ εγώ απόλυτα ότι αυτό το επιτηδευμένο είναι το κλειδί..
θα το δοκίμαζα όπως εσύ κ δε θα φορούσα ούτε εγώ στέκα(ναι,κ ας είμαι 19)!αν κ νομίζω ότι τα μαλλιά παίζουν ρόλο στην εμφάνιση αυτή..

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons