Φρέσκο raspberry

H επιλογή της σεζόν για τη Bobbi Brown είναι το raspberry ή αλλιώς σμέουρο (αυτά δε μαζεύανε τα στρουμφάκια?), που σύμφωνα με την ίδια τη make up artist ταιριάζει σε όλες τις επιδερμίδες, αναλόγως της απόχρωσης. Και επειδή δεν έχω καλύτερο, από το να ξεκινάω τη βδομάδα με ένα raspberry cheesecake, δεν υπήρχε πιθανότητα να μη θελήσω το κατιτίς μου από την αυτή την ανοιξιάτικη συλλογή, που επιπλέον δεν έχει θερμίδες και περιλαμβάνει μία παλέτα (με δυο σκιές, δύο κραγιόν και ένα ρουζ), ένα σετ-νεσεσέρ με πινέλα, το βραβευμένο pot rouge (για χείλη και μάγουλα) σε αποχρώσεις pink raspberry και raspberry, ένα μολύβι χειλιών, δύο glossάκια, και το νέο μου απόκτημα (με 22,5€) το κραγιόν Black Raspberry, που όπως μου είπε και η πιο cool πωλήτρια που έχω συναντήσει ever σε stand καλλυντικών είναι ‘σα να έχεις δαγκώσει τα χείλη σου’.

Όντως, αν και η υφή του είναι κρεμώδης, με μία έως δύο στρώσεις το αποτέλεσμα είναι σχετικά see-through και φυσικό, δίνοντας ωστόσο χρώμα στα χείλη. Μιας και είναι το πρώτο μου lipstick από την εταιρεία (της οποίας είμαι fan των shimmer wash σκιών και των shimmer brick, αλλά απογοητεύτηκα εντελώς από make up και concealer), το περίμενα πιο ενυδατικό και θα ήθελα να γλιστράει πιο εύκολα. Παρ’ όλα αυτά είμαι happy για την επιλογή μου, γιατί είναι ακριβώς το look που έψαχνα, καθώς διανύω φάση απόρριψης της γυαλιστερής μου συλλογής από ροζ και nude gloss.

1 fashion statements :

Anonymous said...

υ-πέ-ρο-χο!

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons