Natural hues

Ποτέ δε συμπάθησα τις καφέ σκιές (ειδικά τις ματ), τις βρίσκω ότι πιο ουδέτερο - κάτι σαν την ελβετία του μακιγιάζ. Οι μπεζ απολύτως άχρωμες και ξεπλυμένες επάνω μου (έχω λευκό δέρμα). Κι εξάλλου όταν υπάρχουν τόσα βιολετί και ροζ, που κάνουν τη διαδικασία του μακιγιάζ τόσο colourful & fun, το μόνο καφέ χρώμα που μου φτιάχνει τη διάθεση, είναι στον εσπρέσσο μου. Μέχρι που βρέθηκα μπροστά (ε, καλά μη φαντάζεστε ότι συνέβη τυχαία κιόλας) στη φθινοπωρινή συλλογή των Nars και ένιωσα αμέσως αυτή την παρορμητική ανάγκη να την αποκτήσω. Δύο διπλές σκιές, ginger και χαλκός στην πρώτη (isolde), και πλούσιο καφέ και καπνισμένο σκούρο καφέ στη δεύτερη (cordura), όλες ελαφρά ιριδίζουσες και βολικές για πάμπολλους συνδυασμούς μεταξύ τους.

Obviously, το αποτέλεσμα δεν είναι φυσικό («καλέ εγώ έτσι ξυπνάω το πρωί!»), αλλά είναι αρκετά έντονο για να τονίζει τα μάτια, φωτεινό μαζί και αναλόγως της ποσότητας, μπορώ να δημιουργώ από day μέχρι ultra βραδινά looks. Μου αρέσει να τις συνδυάζω με nude shiny χείλη, αλλά ροζ blush, γιατί όσες φορές δοκίμασα με τερακότα, το αποτέλεσμα ήταν πολύ flat. Και για να είμαι ειλικρινής, δε με εντυπωσίασαν και οι δύο: αυτή που πραγματικά έγινε η αγαπημένη μου γι΄αυτό το φθινόπωρο είναι η cordura, με την οποία μπορώ να κάνω το πιο γλυκό smokey eyes, σε σχέση με όλα τα χρώματα που έχω χρησιμοποιήσει κατά καιρούς.

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons