Big, bold but not beautiful?

Πολύς λόγος around the fashion world για τα περιδέραια του οίκου Burberry, όπως αυτό που φοράει η Rebecca Romijn ως Alexis Meade στο Ugly Betty. Αν και από γυαλί, κοστίζει κοντά στις 1000 λίρες και είναι ο ορισμός του statement necklace. Ωστόσο, το αποτέλεσμα είναι πολύ loud για τα γούστα μου και παρ’ ότι είναι βέβαιο ότι θα κυκλοφορήσουν (αν δεν έχουν κυκλοφορήσει ήδη δηλαδή) άπειρα knock – offs, σε προσιτές τιμές, το συγκεκριμένο στυλ είναι waaaayyyy off από τις επιλογές μου. Είναι huge, μου αποσπά την προσοχή και ο συνειρμός που μου προκαλεί είναι οι άποικοι (=designers) να δίνουν shiny κρυσταλλάκια στους ιθαγενείς (=fashionistas) με αντάλλαγμα διαμάντια.

3 fashion statements :

Lopi said...

Πραγματικά right on spot ο συνειρμός σου! Μην σου πω ότι η Ρεμπέκα θα πρέπει να κάνει μήνυση - κατά το γνωστό αμερικάνικο έθιμο - στην ενδυματολόγο της σειράς, για το αυχενικό που σίγουρα θα πάθει.

lucia said...

xmm εμενα δεν με χαλάει πάντως. το σίγουρο είναι ότι για να το φορέσεις πρέπει να αποφύγεις έντονα χρώματα, make up και να ΜΗΝ έχεις "πλούσιο" μπούστο. Δηλαδή να μην είσαι η τύπισα της φώτο, στην οποίο δείχνει εντελώς αποτυχημένο.
Μα καλά τί τους πληρώνουν τους στυλίστες εκεί πέρα? μέχρι κι εγώ καλύτερα θα τα κατάφερνα....

einai pragmatika polu kakogousto gia mena. exeis apoluto dikio.

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons