Flat πορτοφόλια, flat παπούτσια


Όταν δεν έχω λεφτά, δε μπορώ να ψωνίσω. Όταν δε μπορώ να ψωνίσω, θλίβομαι. Όταν είμαι στεναχωρημένη, όμως, για να νιώσω καλύτερα, πρέπει να ψωνίσω. Θυμάμαι όμως ότι δεν έχω λεφτά, κι έτσι ξαναγυρίζω στην αρχή. Έχω πέσει σε φαύλο κύκλο. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα Η&Μ (αλήθεια, πότε θα ξανανοίξει το αγαπημένο μου Σταδίου, που καταστράφηκε στα επεισόδια…;) όπου με 12 ευρώ (τι είναι 12 ευρώ; Elle + caramel macchiato+ caramel waffles, από τα Starbucks, που μαθαίνω ότι η οικονομική κρίση χτύπησε κανονικά και ξεκίνησαν οι απολύσεις…) αγοράζεις τρισχαριτωμένες πετρόλ μπαλαρίνες, με ροζ λεπτομέρεια στο εσωτερικό τους (γιατί είπαμε, το στυλ είναι στις λεπτομέρειες, ακόμα κι αν δεν φαίνονται!).
Κρίμα που σήμερα ψιχαλίζει και δε μπορώ να τις εγκαινιάσω.

(μόλις άκουσα στις ειδήσεις ότι η Ελλάδα είναι φτηνή μόνο στα μακαρόνια. Γιούχου! Ελπίζω να συμπεριλαμβάνονται και τα linguine της Barilla...)

8 fashion statements :

Anonymous said...

perfect ballerinas, teleio xrwma - kaloforetes girl!

zhleuw omws- exeis ton kwdiko na tis anazhthsw? einai kai pamfthines!!!

thanks in advance

:-)

δεν έχω τον κωδικό, γιατί πέταξα την ετικέτα. τις πήρα από το avenue & τις είχε ακόμα σε μαύρο και μπεζ.
αν μπεις στο γερμανικό on line shop των h&m εδώ
http://shop.hm.com/de/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S
στη δεύτερη σελίδα, τα πρώτα παπούτσια είναι αυτά.
ο κωδικός που δίνει εκεί είναι 52-7143, και λογικά είναι universal
:)

Αυτό που λες με κάνει και σκεφτομαι πολλές φορές"Να βγω για φαγητό(/καφέ/ποτό) να γεμίσω το στομαχάκι μου, ή να πάω με τα ίδια λεφτά να πάρω κάτι(οτιδηποτε!) που θα μου μείνει κιόλας?".Δυστυχώς είμαι και λάτρης του φαγητού οποτε τα μοιράζω πάντα 50/50.Άτιμο φαι! :)

Anonymous said...

@stella

thanks! tha to psaksw aurio, autos einai mallon o kwdikos

mporeis na katalabeis an mporw na ta pswnisw apo germany kai na staloun edw? i have no clue what it says in german

:-)

lucia said...

ωραίες μπαλαρίνες με τέλειο χρώμα.
δεν πολυ συμπαθώ το h&h για ιδεολογικούς λόγους (έχω σκοπό να αφιερώσω ποστ σε αυτό το σκεπτικό αλλά χρειάζεται δουλειά), παρόλα αυτά δεν γίνεται να αντισταθείς μερικές φορές.

με γεια..

@kathleen
όχι δυστυχώς το on line shop δε λειτουργεί για τη χώρα μας.
αν είσαι αθήνα θα έλεγα να πας μέχρι το avenue (έχει και ωραίο στοκ all about shoes, ενώ δίπλα είναι και το Golden Hall)
@luci
έχω μεγάλη απορία να διαβάσω κάποια στιγμή αυτό το ποστ...

σήμερα που πέρασα απ΄έξω μαζεύανε τα μπάζα... και να ανοίξει κάποτε δλδ, δε θα είναι σύντομα. έμαθα κι εγώ ότι είναι σε διαφωνία με τους ιδιοκτήτες του κτιρίου.
της αιόλου που πέρασα αργότερα δε μου φάνηκε πολύ βολικό...
όσο για τις μπαλαρίνες είναι υπερβολικά μαλακές και λεπτές. προσωπικά άνετες μου φάνηκαν, αλλά ξέρω κοπέλες που δε μπορούν να περπατήσουν με τόσο λεπτά παπουτσάκια.

Killah said...

me ta H and M se adraneia exo ksanagyrisei sta zara. exoyn omos oraia pragmatakia ta h and m re gamoto. Ki ayto sthn aioloy de me volevei, k ayto sto athens heart einai xalia, exei enan oloklhro orofo me paidika. to kako einai oti den exei pia antrika pouthena. pos na paroume kanena doraki gmt?kserei kaneis kapoio hm me antrika?

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons