I heart wristlets

Όσο πιο μεγάλη είναι η τσάντα που κουβαλάω, τόσο περισσότερο τη φορτώνω με πράγματα που μπορεί να μου χρειαστούν, ειδικά αν είμαι όλη μέρα εκτός σπιτιού, με πιθανό αποτέλεσμα εξάρθρωση ώμου.

Έτσι στις free days μου, προτιμώ να απελευθερώνομαι κρατώντας ένα μικρό wristlet, που χωράει κινητό, κλειδιά, πούδρα+καθρέφτη, gloss και χρήματα. Μόνο. Η τελευταία μου αγορά ήταν ένα φούξια γυαλιστερό (thank you Coach που κάνατε 50% έκπτωση!) και περιμένω πως και πώς να ανοίξει λίγο ο καιρός, για να το κάνω προέκταση του χεριού μου. Από τα Αccessorize είχα τσιμπήσει στην αρχή της σεζόν ένα μπορντό (που επίσης το είδα στις εκπτώσεις half price… αλλά τι να κάνεις), ενώ πέρυσι το μισό καλοκαίρι το έβγαλα με ένα μουσταρδί H&M, που στοίχιζε μόλις όσο ο αγαπημένος μου καφές από τα Starbucks (venti μέγεθος)!


Τα wristlets καθώς περνιούνται γύρω από τον καρπό, είναι πολύ πιο ξεκούραστα από τα επίσης αγαπημένα και in fashion oversized clutches –με τα οποία σου πιάνεται το χέρι να τα κρατάς. Και φυσικά το μικρό τους μέγεθος έχει ένα ακόμα plus: μπορείς να αγοράσεις ένα designer κομμάτι, χωρίς να πέσεις εκτός budget, καθώς οι τιμές τους δεν είναι το ίδιο απαγορευτικές, όπως μιας μεγάλης tote bag, για παράδειγμα.

Έτσι, στο τέλος του περσινού καλοκαιριού μου έκανα δώρο ένα glam chic Michael Kors, ενώ wristlet ήταν και το πρώτο item που απέκτησα από την Kate Spade -τις τσάντες της οποίας ζαχάρωνα έφηβη ακόμα, όταν έβλεπα την Nina του Just Shoot Me να τις περιφέρει με χάρη. Οπότε, I blame it on TV!

3 fashion statements :

Πολύ χαριτωμένα!Δυστυχως σπάνια κρατάω, γιατι ακομα και βράδυ να βγω θέλω να έχω μαζί μου όλα τα είδη για "περίπτωση ανάγκης", ταυτότητες και ολα τα συναφή..! :(
Το παλτό είναι από τα Pull & Bear, το οποίο κι εγώ τώρα στις εκπτώσεις το βρήκα πολύ φθηνότερα απ ότι το πήρα τον Σεπτ!Αλλά τι να κανεις..?

ci said...

Ζαχάρωνα κι εγώ αρκετά αλλά τώρα που σε διάβασα έτοιμη είμαι να σπέυσω (άλλωστε μια που ο καιρός δεν κάνει Άνοιξη, ας παρηγορηθούμε με μια μικρή ανανέωση).

Kiara said...

Αυτό το λευκό με έχει συνεπάρει...

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons