Oι DSquared με αντιγράφουν

η φωτογραφία είναι από το fabsugar.com

Μα καλά πώς ξέρουν οι DSquared πως κάθε πρωί κοτσάρω μια καρφίτσα στο κασκολάκι μου, φοράω τα γυαλιά ηλίου μου και παίρνω ένα καφέ από τα starbucks (αν και λέω σε όλους ότι τους έχω κόψει, γιατί κάνω οικονομία) και μια και δυο τραβάω για τη δουλειά με μαύρη διάθεση και μαύρα νύχια;

Seriously, πάντως οι εμφανίσεις των μοντέλων στο show των σχεδιαστών στην εβδομάδα μόδας στο Μιλάνο για τις τάσεις φθινόπωρο-χειμώνας 2009-10, που μόλις ολοκληρώθηκε, παρέπεμπαν σε stylish girls next door, γεγονός που σημαίνει α)ότι οι DSquared θέλουν να πλασάρουν ένα πιο ‘λαϊκό’ και προσιτό προφίλ (ασχέτως που αν πάω να ψωνίσω στη μπουτίκ τους, ο μισθός μου θα με φτάσει για ένα παπούτσι –χωρίς το ζευγάρι του, ένα πλαστικό βραχιόλι και μια αγκράφα ζώνης και β) ότι οι DSquared συμπάσχουν με τον υπόλοιπο κοσμάκη, καθώς είναι προφανές ότι και η βιομηχανία της μόδας περνάει δύσκολες οικονομικά μέρες και ως εκ τούτου αναγκάστηκαν να ρίξουν τα μούτρα τους και να αναζητήσουν μεγάλο χορηγό (ασχέτως που κι εγώ θέλω να κάνω χορηγό μου τα starbucks, αλλά δεν τα καταφέρνω). Either way, με αντιγράφουν.

1 fashion statements :

Lopi said...

Αν πράγματι καταφέρνεις να μοιάζεις έτσι πρωί-πρωί, σου βγάζω τον μπερέ μου! Αγαπημένη λεπτομέρεια το επιμελώς βγαλμένο από το παντελόνι και ελαφρώς στραβοκουμπωμένο πουκάμισο. Γιατί να πρέπει να κάνουμε χρυσούς τους δίδυμους για να ντυθούμε έτσι;

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons