Βολάν: κυκλοφορούν ανάμεσά μας

Photobucket

H Blair στα τελευταία επεισόδια του Gossip Girl, ως επίσημη πλέον girlfriend του Chuck, έχει ξεπεράσει κάθε comme il faut όριο στο ντύσιμο της και εμφανίζεται απανωτά ως η κυρία του κυρίου, σε ένα στυλ που τη μεγαλώνει μια δεκαετία.

Όταν την είδα ξανά και ξανά με τοπ με βολάν, θυμήθηκα ένα δικό μου που έχω χρόνια και το έχω φορέσει μιάμιση φορά (δηλαδή μία και μετά πήγα να το βάλω άλλη μία, αλλά άλλαξα γνώμη πριν βγω και φόρεσα κάτι άλλο).
Και σκέφτηκα, μήπως να το βγάλω από τη ντουλάπα;
Αλλά μετά θυμήθηκα τη Bree, από το Desperate Housewives, που όλο κάτι τέτοια φοράει και είπα στον εαυτό μου ‘seriously, δεν είσαι απελπισμένη και σίγουρα δεν είσαι νοικοκυρά.’

7 fashion statements :

efi said...

δεν ξέρω αν είδες το πιο πρόσφατο how i met your mother, όπου η alyson hannigan φορούσε ένα τοπ με βολάν, απίθανο κατά τη γνώμη μου! θα ποστάρω σκρήνσοτ!

Lopi said...

Μερικές φορές κάτι τέτοια πολύ ladylike κομμάτια, είναι τέλεια όταν θες να φορέσεις κάτι άνετο, say, jeans και σταράκια, και να μην φαίνεσαι σαν το 15χρονο που έκανε κοπάνα πρώτη ώρα. Result!

@efi
oh, δε βλέπω HIMYM. περιμένω φωτο
@lopi
interesting twist...

einai uperoxa!!!
polu lady chic!

EINAI IDEA MOU I TA ROUXA STO GOSSIP GIRL DEN EINAI PIA TOSO....DAIMONISTIKA?
MIANING DEN MOU DHMIOURGOUN AUTO TO 'I GOTTA HAVE THIS' FEELING!!

leinti nti said...

xaxaxa 'kikloforoun anamesa mas'
you never fail....:)

ci said...

LOL!!!!‘seriously, δεν είσαι απελπισμένη και σίγουρα δεν είσαι νοικοκυρά.’ [κριμα παει και η Blair..]

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons