MAC Pret-a-papier

Photobucket
Εδώ και μια εβδομάδα ήρθε στα ελληνικά MAC η συλλογή Prêt-à-Papier, με αρκετά ενδιαφέροντα κομμάτια (μεταξύ άλλων: paint pots, βερνίκια νυχιών, μολύβια φρυδιών).
Photobucket
Ξεχώρισα δύο κοραλλένια κραγιόν (17,50€ έκαστο) που όμως έχουν αυτό το περλέ τελείωμα που δε μου αρέσει πολύ και ένα διάφανο σούπερ γυαλιστερό gloss, που αν οι εποχές ήταν άλλες σίγουρα θα έμπαινε στις παρορμητικές αγορές της ημέρας.
Photobucket
Η συλλογή περιλαμβάνει επίσης ένα πολυχρηστικό μολύβι σε δύο διαφορετικές μπεζ αποχρώσεις, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως κονσίλερ σε μικρά σημάδια, για να διορθώσει το περίγραμμα των χειλιών, στα μάτια και όπου αλλού θέλετε. Κοστίζει 14,50€.
Photobucket
lipstick MAC απόχρωση (made to order), κορνίζα-μαγνήτης Habitat
Γενικά η συλλογή μου φάνηκε ταιριαστή με την κόκκινη σκόνη από τη Σαχάρα...

6 fashion statements :

Anonymous said...

κρίνοντας από τη δοκιμή στο χέρι σου, κι εγώ το "made to order" θα αγόραζα. τέλειο για το καλοκαίρι. βρε λες..?

lucia

Sorriso said...

Την Πέμπτη βγαίνει η "to the beach" κολεξιόν...Θα πάω κατευθείαν για τη Marine Life High-Light Powder!!!

Alessia said...

θελω κι εγωωωωωωω!αλλα πολυ ακριβα ρε παιδακι μου για ενα lipgloss!


www.smellslikefashion.blogspot.com

poli kali i epilogi. to xo ksanapei vevea alla ok. me anxonei i mac. den iparxei mera pou na min perasei xoris na lansarei kati kainourgio. exeis to fovo oti eisai ntemonte sinexeia...

@lucia
πιο πολύ μου άρεσε το dressmaker που ήταν κάπως σομόν, αλλά ίδιο σχεδόν με ένα άλλο κραγιόν που έχω
http://shoppingtherapy.blogspot.com/2009/03/vanity-case-22.html

@sorisso
από την καλοκαιρινή θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το λάδι αλλά δε ξέρω αν θα αποφασίσω να ξοδευτώ ή όχι

@alessia
δυστυχώς οι τιμές έχουν ξεφύγει αρκετά σε σχέση με τις ΗΠΑ

@anonymous
οι 72 συλλογές που κυκλοφορεί η mac μέσα σε μια σεζόν, είναι όπως αποδεικνύεται πολύ πετυχημένο marketing. αν δεν είχαν βγάλει τώρα νέα κολεξιόν, δε θα πήγαινα από το κατάστημα να την τσεκάρω και δε θα είχα παρασυρθεί να ψωνίσω...

την Τρίτη αγόρασα το MAC red, πολύ-πολύ ωραίο κόκκινο, από τα ωραιότερα που έχω φορέσει. Είναι λίγο ακριβά πλέον τα προϊόντα τους? Μου φάνηκαν ακριβότερα από παλιά, μάλλον φταίει και η αύξηση του Φ.Π.Α. Τη συλλογή αυτή δεν την είδα, πάντως γενικά τα εποχικά που βγάζουν δε μ' ενθουσιάζουν, δύσκολα βρίσκω κάτι. Συνήθως κοιτάω τη μόνιμη συλλογή τους που είναι, ούτως ή άλλως, τεράστια

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons