Q&A

Η A Brit Greek με κάλεσε σε ένα q&a και όπως πάντα οι απαντήσεις μου θα είναι σχετικές με τη θεματολογία του blog

-έχεις κανένα κρυφό ταλέντο;
στα diy projects είμαι ανεπίδεκτη και δεν έχω καθόλου υπομονή. μπορώ όμως να βάψω με το αριστερό μου χέρι τα νύχια από το δεξί σχεδόν χωρίς καθόλου λάθη! (lol)
-αν είχες €1k, θα τα ξόδευες σε παπούτσια ή τσάντες;
τσάντες! μια iconic τσάντα από κάθε οίκο και μια special ντουλάπα-δωμάτιο για να τις φυλάω
-5 πράγματα που θα έπαιρνες μαζί σου σε ένα ερημονήσι
πούδρα shiseido, αντηλιακό, τσιμπιδάκι φρυδιών, σαγιονάρες havaianas, λαστιχάκια για τα μαλλιά
-αν μπορούσες να αλλάξεις θέση με μια celebrity για το καλοκαίρι, ποια θα ήταν αυτή;
μάλλον η cameron diaz, γιατί στις φωτογραφίες των παπαράτσι όταν βρίσκεται σε παραλία, φαίνεται να διασκεδάζει, κάνει σερφ, κλπ
-οι 5 καλύτερες fashion αγορές που έχεις κάνει
όπως λέω πάντα, τις έχω όλες σα παιδιά μου. δε μετάνιωσα τα χρήματα που έδωσα σε μια δερμάτινη τσάντα marc by marc jacobs, στις ugg μπότες μου, σε ένα τζην seven, ένα ρολόι juicy couture και ένα ροζ tweed παλτό warehouse,  γιατί είναι κομμάτια που αν και ήταν ακριβά για το budget μου όταν το αγόραζα, τα χάρηκα και τα χαίρομαι ακόμα!
-το πιο πολύτιμο δώρο που σου έχουν κάνει
ένα μενταγιόν από εκεί που η audrey έτρωγε πρωινό
-3 αγαπημένα αρώματα/μυρωδιές
εσπεριδοειδή και κυρίως το orange blossom (jo malone), η βανίλια το χειμώνα, το bronze goddess (estee lauder) που μου θυμίζει ένα υπέροχο καλοκαίρι :)


Το tag συνεχίζει στις Selehna, Lilette και Vali :)

1 fashion statements :

Alessia said...

oooo zilew!!!!teleio post!ax mou exei leipsei to blogging!2 mines diakopes kai twra epistrefw MONIMA pleon sth vash mou!ante giati nomizw exw xasei epeisodia!filia sweetie!!!

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons