Θήκη για laptop

Ήρθε στο mail μου: η United Colors of Benetton μόλις κυκλοφόρησε αυτές τις ultra cosy laptop bags. Περιττό να πω ότι μου αρέσουν όλες (αλλά περισσότερο η πρώτη αριστερά) και θέλω πολύ να τσεκάρω από κοντά τιμή, αν είναι sleeves ή υπάρχει δυνατότητα για αποσπώμενο λουράκι και αν βγαίνουν σε διάφορα μεγέθη, προκειμένου να χωράει το λάπτοπ μου!

7 fashion statements :

Εvi said...

Αχ τι όμορφα που είναι!!! Από τα καλύτερα που έχω δει ;)

Xexexe omorfoulika einai ! :D

πολύ όμορφες, από τη φωτογραφία πάντως μοιάζουν sleeves. Για computer bag πάντως εγώ έχω ξετρελαθεί με τη Lollipops που βγάζει και ένα σχέδιο κάθε χειμερινή season. Τη δική μου την υπεραγαπώ :D

^^sleeves φαίνονται όντως και τα sleeves δεν είναι βολικά. αλλά είναι πολύ χαριτωμένα τα συγκεκριμένα. θα τσεκάρω σίγουρα και στα lollipops γιατί ψάχνω τσάντα ! θενξ :)

τι τελειες!!! τα χρωματα ειναι οτι πρεπει για το χειμωνα! ελπιζω να τις φερουν εδω. αν τις βρεις καπου πες μας please!

menia said...

teleies 8hkoules!8a h8ela polu na kerdisw!

menia said...

teleies 8hkoules!!8a h8ela polu na kerdisw mia!

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons