Guest blogging @ It's all beauty to me


H leinti nti του It's all beauty to me έχει ξεκινήσει μια σειρά post όπου guest bloggers μοιράζονται τις beauty εμμονές τους και αυτή τη φορά είναι η δική μου σειρά!

Μπορείτε να μάθετε πώς θα βαφτώ στο ραντεβού μου με τον Mark Wahlberg, σε ποιες μάρκες καλλυντικών έχω ξοδέψει τα ευρώ μου και γιατί μπάναρα το ροζ gloss. Πληροφορίες, δηλαδή, που δε σας ενδιαφέρουν, αλλά μπορεί να αλλάξετε γνώμη αν σας πω ότι τις συμβουλές μου άκουσε και η Kate και τον τύλιξε τον πρίγκηπα! Enjoy!

5 fashion statements :

afro said...

Στελλα με εχεις ψησει πολυ να δοκιμάσω αυτη την πουδρα...δεν μπορει..για να της εισαι 10 χρονια πιστη!!ειναι καθολου καλυπτική ή διάφανη;;

παρέχει μέτρια κάλυψη: δλδ δε καλύπτει συγκεκριμένα σημάδια (σε αυτά βάζω κονσίλερ σε βαζάκι MAC), αλλά καλύπτει γενικά την ερυθρότητα (που εγώ κοκκινίζω εύκολα) και κάνει το δέρμα να έχει ένα νορμάλ ομοιόμορφο χρώμα. αν και compact την απλώνω για πιο light αίσθηση με μεγάλο πινέλο πούδρας. το καλοκαίρι βάζω μια αντίστοιχη από την καλοκαιρινή σειρά, που έχει μεγαλύτερο spf. και οι δυο σούπερ! αρκεί να σου ταιριάξει η απόχρωση. γενικά επειδή την έχω συστήσει σε φίλες κλπ, παρατήρησα ότι αυτές που έχουν λευκές επιδερμίδες, τους άρεσε περισσότερο

για χειμώνα
http://www.shiseido.gr/#/skincare/pureness/emergency-care/matifying-compact-oil-free

για καλοκαίρι
http://www.shiseido.gr/#/suncare/suncare/sun-makeup/sun-protection-compact-foundation-n-spf-30

leinti nti said...

Tha simfoniso me afro. poudra shiseido thelo kai ego. Meta apo afta ta tips, men be afraid, very afraid!!! Pantos nai to thema tis kokkinilas me apasxolei opos kai ton panadon. Exo vgalei dio sti miti kai tous vazo erase paste tis benefit alla den vlepo super kalipsi. Kai pali fainontai axna...ti travame pia...

Υπέροχα νέα! Αγόρασα χτες την πούδρα την καλοκαιρινή (την παίρνω ανελλιπώς κάθε καλοκαίρι) της shiseido με 26 ευρώ από τα Gallerie de Beaute! Είχε εκπτωση, οπότε ευκαιρία για όσες ενδιαφέρονται.

@Στέλλα: μου αρέσει πολύ το χιούμορ σου!

afro said...

σ'ευχαριστω πάρα πολυ!!εχω λευκή επιδερμίδα και τι συμπτωση:κοκκινιζω!!ευτυχως που έχει εκπτωσεις!!

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons