Marni at H&M


Η ουρά αν και άτακτη ήταν και στα δύο καταστήματα της Ερμού, στις 8:40, νορμάλ δεδομένων των συνθηκών, δημιουργώντας την ψευδή αίσθηση πως «όλοι θα πάρουμε». Με το που άνοιξαν οι πόρτες, αρπάζαμε τα κουτιά με τα αξεσουάρ και τα ρούχα δέκα δέκα γεμίζοντας ασφυκτικά τις shopping bags.
Για να τα αγοράσουμε όλα; Όχι

Για να τα ανταλλάξουμε.

Ναι είναι άδικο για όσους δεν πρόλαβαν, και καταλήγει αστείο όταν γυρίζεις ένα μαγαζί φωνάζοντας «έχω μαύρο, το ανταλλάσσω με άσπρο», αλλά είναι σύνηθες. Εξουθενωτικό, αλλά αποδοτικό. Την επόμενη φορά να δημιουργηθεί παρακαλώ ένα exchange point να πηγαίνουμε εκεί όσοι θέλουμε να ανταλλάξουμε.


Να εξηγήσω, όμως στην κυρία που θύμωσε γιατί είχα μια γεμάτη shopping bag με πράγματα που προσπαθούσα να ανταλλάξω, και όχι να αγοράσω, γιατί δεν της έδινα κάτι από αυτά, ότι τελικά έτσι κατάφερα να αποκτήσω όσα ήθελα.

Επιπλέον, πάνω στον πανικό-χαμό, όταν μπαίνεις (όπου παρεμπιπτόντως δε ξέρεις πού ακριβώς βρίσκονται αυτά που πρωτίστως θες, να τρέξεις κατευθείαν) αρπάζεις ότι βρεις, γιατί έχεις στο νου σου 10 πράγματα που θες, αλλά ξέρεις ότι δε μπορείς να τα αγοράσεις όλα. Αν βρεις τα 2 πρώτα της λίστας σου, θα τα αφήσεις τα υπόλοιπα στο τέλος. Εάν δε τα βρεις, θα πάρεις το τρίτο, γι αυτό και το έχεις στην shopping bag σου, και το κρατάς μέχρι το τέλος.


Επίσης, παίρνεις πράγματα που όντως θες, αλλά όταν μετά βρίσκεις λίγο χώρο να κάτσεις σε ένα σκαλάκι να τα περιεργαστείς, μπορεί να μη σου αρέσουν ή να μη σου κάνουν (χαρακτηριστικό παράδειγμα: μου πρόσφεραν στην ανταλλαγή τα σκουλαρίκια-φύλλα, που είχαν γίνει ανάρπαστα, γιατί αν και τα ήθελαν, όταν τα δοκίμασαν ήταν πολύ μακριά. Και εγώ τα ήθελα, αλλά εμένα πάλι μου φάνηκαν πολύ βαριά κι έτσι όλες τα αφήσαμε τελικά!).

Αν θες να ψωνίσεις σε αυτές τις συνεργασίες, πρέπει και στην ουρά να στηθείς (όσοι ήρθαν μία ώρα μετά το άνοιγμα του καταστήματος, δε βρήκαν σχεδόν τίποτα) και υπομονή να έχεις (μήπως βρεις κάτι που κάποιος άλλος άφησε) και να περιμένεις πως θα κουραστείς ψάχνοντας και ρωτώντας. Αν όλα αυτά τα θεωρείς υπερβολικά, δε καταβαίνεις να ψωνίσεις (και από τον καναπέ σου κοροϊδεύεις εμένα που κατέβηκα). Αλλά και ξεκούραστα και να βρεις αυτό που θες, δε γίνεται! Από εκεί κι έπειτα, αποφασίζεις τι αξίζει.


Εγώ τελικά αν και βρήκα όσα ήθελα (προτιμούσα το κολιέ σε πράσινο, αλλά και το κιτρινο-καφέ είναι πολύ εντυπωσιακό), στα νούμερα που ήθελα (το t-shirt το βρήκα σε medium αρχικά και το αντάλλαξα για αρχή σε small και κατόπιν το small με xsmall!), ήταν η μόνη φορά που δε το διασκέδασα και νομίζω η τελευταία που επιχείρησα κάτι τέτοιο.


Η έκπληξη ήταν τα σανδαλάκια, που τα άρπαξα από σπόντα, κι όταν τα είδα με την ησυχία μου, όχι μόνο μου άρεσαν, αλλά τυχαίως διαπίστωσα ότι ήταν το νούμερό μου και αποφάσισα να τα κρατήσω.

Ωραία συλλογή, τιμές σε άλλα λογικές (t-shirt με 20 ευρώ) και σε άλλα λίγο τσιμπημένες (πχ πλαστική τσάντα στα 40 ευρώ), αλλά νομίζω έφεραν λίγα κομμάτια και το σύστημα με τα βραχιολάκια (που επέτρεπαν την είσοδο συγκεκριμένη ώρα) και που είχε εφαρμοστεί σε συλλογές που περίμεναν πάρα πολύ κόσμο, αλλά όχι σήμερα, βοηθάει σε πιο ξεκούραστα και αποτελεσματικά ψώνια.

υγ. επίσης, πού ήταν το καπέλο? εκείνο το ψηλό με τα 10 ευρώ...

18 fashion statements :

me geia. na po oti mou aresei afto to pnevma sinergasias kai antallagis. :)

το πιο αστείο ήταν που έχω ανταλλάξει μετά από πολύ κόπο το μπλουζάκι σε small από medium κ τη στιγμή που το παίρνω στα χέρια μου έρχεται στεναχωρημένη κυρία κ λέει "αχ είναι small και πόσο το ήθελα"... δυστυχώς της λέω, τώρα... "αχ"συνεχίζει αυτή "το xs που έχω θα είναι στενό" και πετάγομαι τύπου "μίλα κυρία μου! xs έχεις; νόμιζα ότι έχεις medium" φύγαμε όλες χαρούμενες...

evi said...

με γεια σου! δλδ. αυτη την φορα δεν ειχαν τα βαχιολακια?

όχι! το έγραφε και στο σάιτ ότι δε θα τα έχουν, οπότε μπήκαμε όλοι μαζί κ ταυτοχρόνως προσπαθούσαμε να ψωνίσουμε! θενξ

Lopi said...

εγώ αποφάσισα να μην το σκεφτώ καν... μια η δουλειά που δεν ήθελα να αργήσω, μια η ταλαιπωρία, μια τα λεφτά που είπα να τα κρατήσω για να ψωνίσω από το Outnet, και δεν τη τίμησα τη συλλογή.

καλοφόρετα τα δικά σου, τα σανδάλια μου αρέσουν πολύ!

χαχα, α καλά μη νομίζεις κι εγώ τα λεφτά είναι αυτά που μάζεψα in advance για τα επερχόμενα γενέθλιά μου κι έτσι η εορτάζουσα αλλά και οι αγαπημένοι της που δεν ήξεραν τι δώρο να μου κάνουν, είμαστε όλοι χαρούμενοι!

Angelina said...

Και στο Χαλάνδρι ήταν κάπως έτσι...
Απλά, είχε μάλλον περισσότερους "άσχετους" που φαίνονταν από μακριά...και έτσι βρήκαμε περισσότερα πράγματα. Ευτυχώς, γιατί τη ντροπή να με κοιτούν με οίκτο που περίμενα στην ουρά δύσκολα την ξεπερνάς!!!!

χαχα, εντάξει σε 24 ώρες νομίζω θα χουμε ξεχάσει κ τη ντροπή κ τη σύγχηση!
με γεια!!!

Εvi said...

Ωχ, όλα αυτά αρχίζουν να μου ακούγονται λίγο σουρεαλιστικά- σημάδι ότι χάνω το μικρόβιο του shopping! Πάντως θα περάσω μια βόλτα αύριο για να δω τι παίζει- αν όμως έχουν ήδη εξαντληθεί ορισμένα κομμάτια, θα είναι πραγματικά γελοίο...

εγώ πήγα σήμερα και κατάφερα να βρω την πλαστική τσάντα και το λευκό βραχιόλι με τις λεπτομέρειες από λευκές πέτρες... πολύ ταλαιπωρία όμως... δεν ξέρω αν θα το ξανάκανα... τις ζώνες και τα λευκά σκουλαρίκια ούτε κατά διάνοια... καλοφόρετα!!! xxx

Ήδη απο χτες και μάλιστα νωρίς πάντως είχαν εξαντληθεί τα κολιέ - σκουλαρίκια - βραχιόλια - tshirt - και όλα τα ρούχα με τα πιο χαρακτηριστικά πριντ...

Με γεια! Ποια λευκά σκουλαρίκια; Δε τα είδα καν στην αγκαλιά κάποιας τυχερής!

Τα σανδάλια είναι φανταστικά!!!
Το κολιέ δεν μπορώ να το φανταστώ αν δεν το δω φορεμένο ;)
Πάντως εγώ δεν πήγα καν, διότι μένω Θεσσαλονίκη και τα είχε σε ένα μόνο κατάστημα... Οπότε φαντάζομαι θα γινόταν χαμός...Όλες τις συλλογές σε ένα συγκεκριμένο τις φέρνει :(

Love the necklace! Sorry to hear you had a sucky shopping experience... Guess it can be stressful when shoppers go mad or there are rude shop assistants!

I hope there'll be things left when I get a chance to check out the collection!
x.o.x.o

http://www.hm.com/gr/product/98125?article=98125-A
ayta gmt... :(

ναι δε τα είδα πουθενά, φαίνονται πολύ ωραία! κρίμα, ίσως να έφεραν ελάχιστα κομμάτια

Επειδή σκέφτομαι να πάρω τ μπλουζάκι απ τ ebay, με μπέρδεψες λίγο με τ νούμερο! M,S ή ΧS? Το Μ είναι φαρδύ δηλαδή?

ναι είναι φαρδύ το medium! να σκεφτείς υπήρχαν αγόρια που αγόραζαν small! εγώ τελικά πήρα το xsmall αν και στα t-shirts του h&m φοράω small, μη σου πω αν τα θέλω χαλαρά ακόμα και medium και παρόλα αυτά μου είναι χαλαρό! από τη ραφή που είναι πάνω στον ώμο μέχρι κάτω είναι 63εκ και οριζόντια από ραφή σε ραφή είναι 44εκ

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons