Αντηλιακό Golden Protect, Ambre Solaire


Το καλοκαίρι ήρθε, λίγο πιο γρήγορα από το αναμενόμενο (ίσως να οφείλεται στη μαζική ενέργεια που συγκεντρώθηκε από τη σκέψη «αχ τι δύσκολος χειμώνας, πότε θα περάσει!») και να τα πρώτα μπάνια στις κρύες ακόμα θάλασσες της Αττικής και οι πρώτες χαλαρές ώρες σε μια ξαπλώστρα στην παραλία.

Όλα αυτά συνοδεύονται, πάντα, από τον μόνιμο προβληματισμό των γυναικών “πώς θα βγω τόσο άσπρη έξω;” και εδώ η μαζική ενέργεια που συγκεντρώθηκε έφτασε μέχρι τη Garnier, που φέτος κυκλοφορεί το Ambre Solaire Golden Protect, ένα αντηλιακό γαλάκτωμα προστασίας και λάμψης, χάρη στη σύνθεσή του, που περιέχει δύο από τα πιο αγαπημένα μου:

-Λάδι monoi, γνωστό για τις περιποιητικές του ιδιότητες και το φανταστικό του άρωμα, που όταν ανακατευτεί με τη μυρωδιά της άμμου, θυμίζει καλοκαίρια παιδικών χρόνων

-Επιχρυσωμένα μαργαριτάρια, που κάνουν το δέρμα να λάμπει. Εμένα προσωπικά άσε με να φοράω glitter πρωί-μεσημέρι-βράδυ κι ας μη ξαναφάω frozen yoghurt, αλλά τέλος πάντων, αντιλαμβάνομαι ότι είναι too much. Όχι όμως και το Golden Protect που σε κάνει να στραφταλίζεις τόσο όσο. Στην ανάγκη δηλαδή το απλώνεις και στην πλάτη του καλού σου, χωρίς να γελά η παραλία, αν και καλύτερα να του πάρετε ένα από τα κλασσικά αντηλιακά γαλακτώματα της Garnier, που φέτος είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνη C.

To Golden Protect κυκλοφορεί με spf 10, 20 και 30 και τιμές, ανάλογα από 11.50 – 14.50€ (σε μπουκάλι των 200ml).

6 fashion statements :

Να το δοκιμάσουμε λοιπόν! Έχω γάμο το Σάββατο και είμαι ακόμα πολύ άσπρη... Με βλέπω για μπαλκόνι μήπως και ροδίσω λιγάκι...

Fani said...

Το έχω βάλει στο μάτι. Εγώ βγαίνω άσπρη στην παραλία τον Ιούλιο! Δε μαυρίζω εύκολα, καίγομαι εύκολα.

TheModishergr
Δοκίμασε το Sally Hansen μέικ απ ποδιών (δεν είναι σελφ ταν). Επίσης προϊόντα για το σώμα που δίνουν χρώμα κ λίγη γυαλαδα βγάζουν body shop, Mac etc
Αλλιώς βάλε λίγη τερακοτα σε ώμους κ ντεκολτε!

Fani
Κι εγώ άσπρη είμαι και άσπρη παραμένω και με τα κλασσικα αντηλιακά γαλακτωματα ασπριζω περισσότερο ακόμα λολ

evi said...

προσωπικα το λευκο δερμα, οπως οι ασιατες, μου αρεσει το καλοκαιρι. οπως κ δεν μου αρεσει το πολυ μαυρισμενο, το μαυρισμενο χειμωνα - καλοκαιρι ή το fake αυτη την εποχη.

αλλα το δικο μου το χλωμο κ κιτρινο που επισης μαυριζει δυσκολα, το μισω!

αντε καλα μπανια!

deltamethrin said...

Επιχρυσωμένα μαργαριτάρια (! ;) οσο να ναι η εποχη το απαιτει...

Χαχα εγώ τα αποκαλώ στραφταλιζε πραγματάκια

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons