Kiehl's (Clearly Corrective Dark Spot Solution συμπεριλαμβανομένου)


Χτες, βρέθηκα μετά από αρκετό καιρό ξανά σε ένα πάγκο της Kiehl’s (συγκεκριμένα στο Hondos Center της Μέρλιν στο Κολωνάκι, αλλά μπορείτε να τα βρείτε και στο Attica, στο Hondos Center της Γλυφάδας και από αυτό το μήνα στο Hondos Center Μυκόνου!).


Εκεί η Μαρίνα, με τις εξειδικευμένες γνώσεις της μου έκανε ένα διαγνωστικό τεστ για να διαπιστώσει τις ανάγκες της επιδερμίδας μου (διαρκεί μισό λεπτό και μπορείτε να το ζητήσετε την επόμενη φορά που θα βρεθείτε σε ένα stand της Kiehl’s) προκειμένου να μου προτείνει προϊόντα που μου ταιριάζουν, ενώ με ενημέρωσε για ορισμένα καινούρια, μιας και έχω μείνει πίσω στις εξελίξεις.


Εγώ ήδη χρησιμοποιώ την ενυδατική ultra facial moisturizer με spf 15, που είναι για όλους τους τύπους δέρματος, αλλά η ειδικός, μου πρότεινε να την αλλάξω με την oil-free εκδοχή της (ultra facial oil-free lotion), που θα μου ταιριάξει καλύτερα. Ωστόσο, εγώ έκανα τη δύσκολη, γιατί θέλω η ενυδατική μου να έχει αντηλιακό δείκτη και τότε μου έδωσε να δοκιμάσω την αντηλιακή ultra light daily UV defense με spf 50 και μου σύστησε να τη βάζω πάνω από την ενυδατική, καθώς η ελαφριά της σύνθεση δε θα επιβαρύνει το δέρμα μου και ομολογώ άρχισα να σκέφτομαι να αλλάξω αυτή την πρωινή μου ρουτίνα, καθώς μπαίνει πλέον το καλοκαίρι.




Για τη βραδινή μου ρουτίνα, εξήγησα πως χρησιμοποιώ τον ορό powerful strength line reducing concentrate και σα «θεραπεία» εβδομάδας ανά τακτικά διαστήματα εφαρμόζω το λαδάκι midnight recovery concentrate, εκφράζοντας τον προβληματισμό μου, πως αν το χρησιμοποιώ πιο συχνά η επιδερμίδα μου θα πάθει overdose. Μου εξήγησε ωστόσο, πως ο ορός και το λάδι έχουν διαφορετική δράση (το πρώτο αντιρυτιδική και το δεύτερο επανορθωτική) επομένως μπορούν να χρησιμοποιηθούν μαζί και δεν επιβαρύνουν ακόμα και μια λιπαρή επιδερμίδα σα τη δική μου.


Για λοσιόν (δε καταλαβαίνω πάντως γιατί πολλές κοπέλες θεωρούν περιττή τη χρήση λοσιόν, εμένα μου φαίνεται απαραίτητη αυτή η αίσθηση του καθαρού που αφήνουν στο δέρμα) μου σύστησε το calendula herbal extract toner με πέταλα καλέντουλας να κολυμπούν μέσα στο μπουκάλι και διακριτική μυρωδιά, όπως τα περισσότερα προϊόντα της Kiehl’s.


Ωστόσο, το ενδιαφέρον μου τράβηξε το Clearly Corrective Dark Spot Solution, new entry στο οπλοστάσιο της εταιρείας. Είναι το μόνο προϊόν της κατηγορίας αυτής, που περιέχει ενεργοποιημένη βιταμίνη C, χάρη στην οποία υπόσχεται ότι 1)«σβήνει» τις καφέ κηλίδες 2)δρα άμεσα, από τις πρώτες κιόλας ημέρες 3)έχει επιπλέον προληπτική δράση, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνο το χειμώνα.


Είναι διάφανο, ελαφρώς κολλώδες, αλλά αρκούν μόλις δύο σταγόνες για όλο το πρόσωπο, οπότε όπως λένε και στην άλλη πλευρά της λίμνης του Ατλαντικού, a little goes a long way, κάνοντας απόσβεση στα 45 ευρώ που στοιχίζει το μπουκάλι των 30ml.


Καθώς έφυγα με ένα χορταστικό δείγμα των 2ml, ανυπομονώ να το δοκιμάσω και να σας πω πώς μου φάνηκε. Εξάλλου και οι ειδικοί της Kiehl’s προτείνουν στους πελάτες τους, να επιστρέψουν στο stand αφού έχουν δοκιμάσει τα προϊόντα επαρκώς, για να μοιραστούν τις παρατηρήσεις τους και τις εντυπώσεις τους. 

Περισσότερα για την εταιρεία, την ιστορία αλλά και τη φιλανθρωπική της δράση στο http://www.facebook.com/kiehlsingreece

18 fashion statements :

με ενδιαφέρει αυτό για τις καφέ κηλίδες. σκεφτόμουνα σήμερα να το πάρω σε κάποια στιγμή καθώς μου άρεσε το δείγμα (θα μου πείς βέβαια δείγμα ήτανε τί να καταλάβεις). πριν είχα ένα της κλινίκ το οποίο καλό, αλλά ακριβό και όταν μου τελείωσε πήρα ένα της Βισί (απαίσιο ΚΑΙ βρωμάει τραγικά). Πάντως σαν τιμή για τέτοιου είδους προιόν έχω να πώ ότι είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΉ. Παρόμοια προιόντα συνήθως κοστίζουν μια περιουσία.

της clinique είχα πάρει κι εγώ το even better, ποτέ δε κατέληξα αν μου άρεσε, στην αρχή μου φάνηκε ότι κάνει δουλειά, μετά ότι το συνήθισα και μετά μου τέλειωσε. το θέμα είναι ότι έπρεπε μάλλον να μη το σταματήσω ποτέ.
της kiehls μου φάνηκε ενδιαφέρον ότι έχει και προληπτική δράση, γιατί οκ ακόμα κι αν κάποιο προϊόν σβήνει τις κηλίδες, τι γίνεται με τι νέες που βγαίνουν; υπολογίζω το δείγμα θα μου κρατήσει 7-10 μέρες, διάστημα στο οποίο κανονικά πρέπει να δω βελτίωση. θα επανέλθω!

άντε να ρθουν και σε μας επιτέλους,
έχω βάλει διάφορα στο μάτι

sandra said...

της clinique εφαγα 2 μπουκαλακια και 1 κρεμα προσωπου... αποτελεσμα ?? τζιφος. το καφε σιχαμα που εχω στο μαγουλο με κοροιδευει καθε πρωι !!! δοκιμασε και πες μας για την kiehls

evi said...

Και ουτε ενα μικρο, τοσοδουλη stand σε καταστημα της Θεσ/κης.
Καλα, να μην μιλησω για τις υπολοιπες πολεις.

kiehl's ακους??? :P

Πρώτη φορά επισκέφτομαι το blog σου και ειλικρινά μου αρέσει πάρα πολύ! Η συγκεκριμένη ανάρτηση τόσο καλογραμένη και ενημερωτική...
και αυτό που λες για την Λοσιόν, έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Είμαι φανατική της Λοσιόν και την θεωρώ από τα πιο σημαντικά προϊόντα που πρέπει απαραιτήτως μια γυναίκα να χρησιμοποιεί καθημερινά (όπως την ενυδατική κρέμα προσώπου). Θα τα λέμε!

αχ αυτό το Clearly Corrective Dark Spot Solution θέλω να το δοκιμάσω κ γω! Κ γω έχω χρησιμοποιήσει τα ίδια powerful strength line reducing concentrate και midnight recovery concentrate, μόνο που το πρώτο πάπαλα κ τώρα κοιτάω με τι να το αντικαταστήσω! =)

Glayki said...

Εξαιρετικά διαφωτιστικό ποστ!

smug & evi
δίκιο έχετε!

sandra
θα επανέλθω, αν και αν έχεις μόνο μια πανάδα, μήπως να γλιτώσεις τα λεφτά σου πηγαίνοντας κατευθείαν για laser ή άλλη αντίστοιχη μέθοδο σε δερματολόγο;

Mαρια Π & Glayki
ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!

Argyrousa
εννοείς ψάχνεις κάτι πιο οικονομικό στο ίδιο στυλ? θα πρότεινα τότε ένα σέρουμ φαρμακευτικής εταιρείας, πχ της vichy μου άρεσε, αλλά θέλω όταν τελειώσω το στοκ που έχω, τα κανιούρια της apivita που φαίνονται πολύ promising!

Sugvwmn gia tnv asxetn erwtnsn osov afora to topic of discussion. Parakolou8w edw kai kairo to blog sou kai eimai fan. Avarwtiemai av 8a mporouses va kaveis kapoio post n av kserei kaveis edw mesa eva apotelesmatiko tropo va ksefortw8ei tov skoro. To spiti mas exei eva kapoiou eidous moth infestation kai av kai dev eixa kapoio sobaro casualty mexri stigmns prepei va kavw kati epeigovtws!!!

Εμείς που δεν έχουμε δοκιμάσει Kiehl's και θέλουμε τόσο μα τόσο τι θα κάνουμεεεε? (παράπονο)

Μα να μην έχει στα Hondos Center Ναυπλίου που ήταν και η πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας? (Στέλλα τους έπεισα?)

sandra said...

thanx stella, το εχω ηδη αποφασισει να βαλω μπρος τα "μεγαλα μέσα" (laser) αλλα περιμενω να χειμωνιασει γιατι laser και ελληνικος ηλιος = τζαμπα το κανες κουκλα μου !!

Tobi
ποπο δεν έχω ιδέα. ελπίζω κάποια άλλη κοπέλα να έχει να σου προτείνει κάτι, αλλιώς ξεκίνα το google search μπας και βρεις τίποτα...

Εvi said...

Κούκλα πρέπει να σε είδα στην Kiehl's, αλλά ντράπηκα να σου μιλήσω :) Και τι ωραίες φωτό που έβγαλες! Τελικά αυτό το skin consultation είναι απαραίτητο, εγώ που νόμιζα ότι το δέρμα μου έχει χαλάσει beyond repair, ήρθε και με καθησύχασε το αποτέλεσμα.
xx

άντε βρε σοβαρά μιλάς; γιατί ντράπηκες? σίγουρα όμως ήμουν εγώ; γιατί δε θυμάμαι να σε είδα. την τρίτη είχα πάει μεσημέρι!

parepiptovtws...ta Kielh's cosmetics sto uk vomizw eivai polu pio ftnva apo oti stnv ellada. Check out to website tou selfridges pou vomizw kavei kai mail orders

επανέρχομαι λοιπόν μετά από 10ημερη δοκιμή του dark spot: με 3 σταγόνες κάθε βράδυ, κάλυπτα όλο το πρόσωπο. αν και περίεργη υφή, απορροφάται γρήγορα. είδα βελτίωση σε όλη την επιδερμίδα (σα να ξάνοιξε κάπως), αλλά όχι σε συγκεκριμένα σημεία (μια πανάδα στο μέτωπο και 2 μικρές κηλίδες κάτω από το μάτι, που τα έχω αποκτήσει σε διαφορετικό χρόνο παλαιότερα) δεν εξασθένισαν....δε ξέρω ίσως για παλιά 'σημάδια' να απαιτεί πολύ περισσότερο διάστημα εφαρμογής....

mary.k said...

επίσης κορίτσια, εκτός από το selfridges, μπορείτε να επισκεφτείτε και το shopstyle. το shopstyle κάνει από μόνο του έρευνα αγοράς και σε παραπέμπει στα αντίστοιχα site για την αγορά των προϊόντων. Εγώ δεν έχω παραγγείλει ακόμη, όμως θα το κάνω σύντομα.. καλή επιτυχία στη μάχη με τις πανάδες!!!!!!!!!!
υ.γ. έχω ακούσει ότι είναι πολύ καλή και η μάσκα καθαρισμού rare earth pore cleansing masque.

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons