Cristalliste, Kerastase


Δεν είμαι πολύ υπέρ των high end προϊόντων που είναι τόσο αναλώσιμα, όπως πχ τα σαμπουάν, αλλά μερικές φορές τα μαλλιά χρειάζονται έξτρα περιποίηση και ροζ αγάπη. Τι να τα κάνεις τα μακριά μαλλιά αν δεν λάμπουν; Αυτό σκέφτηκαν προφανώς και στην Kerastase της L'Oreal, και να η σειρά Cristalliste για κρυστάλλινη λάμψη.


Περιλαμβάνει σαμπουάν (σε δύο συνθέσεις, για χονδρά ή λεπτά μαλλιά), γαλάκτωμα ενυδάτωσης (που ξεβγάζεται) και ορό που προστατεύει από το φριζάρισμα (δεν ξεβγάζεται).
Έφτασαν στα χέρια μου από την εταιρεία και βρήκαν αμέσως μια θέση στο μπάνιο μου!

4 fashion statements :

Κατά καιρούς έχω χρησιμοποιήσει διάφορα προϊόντα Kerastase ή και ολοκληρωμένες σειρές περιποίησης και συνήθω δε τα ξανααγόραζα λόγω κόστους αλλά από άποψη ποιότητας δεν με άφησαν ποτέ μα ποτέ παραπονεμένη

Χρησιμοποιώ προϊόντα της Kerastase πολλά χρόνια. Είμαι πολύ ικανοποιημένη. Αν κατέβαζαν και λίγο τις τιμές τους, θα ήταν ακόμα καλύτερα...

τα προιοντα της εταιρειας αυτης πιστευω εχουν ποιοτητα και τα εμπιστευομαι ακομη κι αν εχουν λιγο ψηλες τιμες. τουλαχιστον μενω ευχαριστημενη. ωραιο ποστ! :)

Glayki said...

Τα μαλλιά μας και τα μάτια μας...είναι πολύ καλά!

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons