Bioten


Να μερικά ακόμα -άκρως καλοκαιρινά- προϊόντα Bioten που έφτασαν στα χέρια μου για review: 

Συσφικτικό γαλάκτωμα σώματος, με έλαιο μανταρινιού και lipofirm (250ml). 
Υπόσχεται ορατά πιο σφιχτό δέρμα μετά από 7 ημέρες, βελτίωση της ελαστικότητας του δέρματος και γρήγορη απορρόφηση. Για τα δύο τελευταία, εγγυώμαι και εγώ. Τώρα σύσφιξη με μια κρέμα, άμα έχουμε δοκιμάσει όλα τα φροζενγιογκορτάδικα Αθηνών και περιχώρων, λίγο δύσκολο. Επίσης, το συγκεκριμένο είναι τέλειο για καλοκαίρι, με το δροσερό του άρωμα (εμένα μου θύμισε πιο πολύ ροδάκινο βέβαια) που στη συνέχεια αφήνει μια γλυκιά διακριτική μυρωδιά, ενυδατικό, αλλά όχι λιπαρό. 

Μαντηλάκια καθαρισμού, για κανονικό/μεικτό δέρμα, με νέκταρ κυδωνιού και βιταμίνη Ε (20τμχ).
Αποφεύγω να τα χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση, αλλά είναι το πρώτο πράγμα που βάζω απαραίτητα στο νεσεσέρ των διακοπών κι έτσι δε χρειάζεται να κουβαλάω μπουκάλια και μπουκαλάκια με γαλάκτωμα και λοσιόν. Τόσο πρακτικά, καθαρίζουν πρόσωπο και μάτια, σε συσκευασία που ξανακλείνει. 
Extra tip: τα παίρνω μαζί μου και στην παραλία για να καθαρίζω το πρόσωπο μου, μετά από κάθε βουτιά και πριν την επανάληψη του αντηλιακού. 

Κρέμα κατά των δυσχρωμιών, spf15, με γλυκόριζα και actiwhite complex για να μειώνει τις χρωματικές κηλίδες και να φωτίζει την επιδερμίδα, απευθύνεται σε ηλικίες 35-45. 
Για να σας πω τον πόνο μου, έχω δοκιμάσει αρκετές λευκαντικές κρέμες, φτηνές, ακριβές, φαρμακευτικές και μη, και μετά από λίγο κάνουν την επιδερμίδα πιο διάφανη (ίσως να φταίει και η δύναμη της αυθυποβολής), αλλά καμία δεν έχει μειώσει σε μέγεθος ή ένταση τις εντοπισμένες πανάδες που έχω. Η συγκεκριμένη ωστόσο, μιας και έχει αντηλιακό δείκτη, είναι καλή ιδέα σε προληπτικό επίπεδο –όχι μόνο για το πρόσωπο, αλλά και τα χέρια, που συνήθως τα ξεχνάμε.

Όλα τα προϊόντα είναι χωρίς paraben και πάντα σε φιλικές τιμές!

4 fashion statements :

Τα μαντηλάκια καθαρισμού ποτέ μου δεν με βόλεψαν. Πάντα κάτι με χάλαγε...

εγώ θέλω νερό ή λοσιόν για να καθαρίσω πρόσωπο, αλλά στις διακοπές (ή και τριημέρα) είναι πολύ βολικά συν του ότι εκεί τα τελειώνεις κι έτσι όταν επιστρέφεις έχεις χώρο στη βαλίτσα για κανά σουβενίρ!

Εvi said...

Ακριβώς Στέλλα, συμφωνώ απόλυτα για τα μαντιλάκια στο κομμάτι των διακοπών! Και το ξέρω ότι είναι λίγο άσχετο, αλλά θα το πω : τα μαντιλάκια του Κορρέ που κοστίζουν γύρω στα 9 ευρώ γίνονται στην Κίνα! Rip-off κανονικό, έτσι; Bioten και πάλι Bioten!

xx

9 ευρώ? δεν υπάρχει λόγος για κάτι τόσο αναλώσιμο, που αν δε το καταναλώσεις άμεσα, ξεραίνεται και το πετάς

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons