Friday’s thoughts


Δεν ήρθε το τέλος του κόσμου. 
Κι επιπλέον είναι Παρασκευή. Και έρχονται οι γιορτές. 

Στόλισα με μπαλίτσες που έφτιαξα μόνη μου στο corner των T.G.I. Friday’s, δοκιμάζοντας τα νέα Havana Cocteles, super εορταστικά (μου άρεσε περισσότερο το Havana Passionate με cranberry), ενώ με κάθε αγορά ενός cocktail, τα T.G.I. Friday's σας δίνουν δώρο ένα συλλεκτικό ποτήρι Havana Club από ανακυκλωμένο μπουκάλι.

Εκεί εγκαινίασα τη νέα μου ροζ γούνα (ξέρω είχα πει φέτος, η μόνη σοβαρή αγορά που θα έκανα ήταν ένα μοντγκόμερυ, αλλά δε βρήκα το τέλειο μπεζ, οπότε ποια ήταν η επόμενη λογική εναλλακτική; μια ροζ γούνα!) με την οποία φωτογραφήθηκα στη στολισμένη Βασ.Σοφίας, στην Οδό Πιττάκη και έξω από τη βιτρίνα του Shop, Ermou112A στο καθιερωμένο χριστουγεννιάτικο πάρτυ. 

Εκεί έφαγα γλυκάκια από τον σεφ Χρ.Πέσκια, πήρα σπίτι ποϊνσέτια σε γλαστράκι, που τόσο ευγενικά προθυμοποιήθηκε να μου φτιάξει ο CoolArtisan (για να μη λερώσω τη ροζ γούνα ντε) και ψώνισα δωράκια (για μένα), μια ζαχαριέρα Pantone (100% fun) και ένα χειροποίητο σαπουνάκι αργίλου snobduck (100% ελληνικά). 

Όσο για τα δώρα σε αγαπημένους & φίλους, θα τα συνοδεύσω με (πανεύκολα diy) χαριτωμένα μικρά βαζάκια με κακάο και marshmallows, και πολλές ευχές για καλά Χριστούγεννα! 

Καλές γιορτές!

*η υπερβολική χρήση υποκοριστικών σε αυτό το post ήταν τυχαία, αλλά ωραία

6 fashion statements :

beh1nd said...

To teleio post!! Kai molis mas evales sto apolyto giortino mood!!! Ta spaei to gounariko

evi said...

καλές γιορτές και σε σένα, αγαπημένο shopping therapy! :)

καλές γιορτές σόπινγκ θέραπι!

τέλεια η γούνα.
Αυτό το ποστ μου έφτιαξε το κέφι να ξέρεις, είναι σε Χριστουγεννιάτικο μουντ όσο δεν παίρνει!!

φιλιά.

afro said...

Αχ δεν θα έβαζα με τίποτα γούνα!!Όχι γιατί δεν μ αρέσει, αλλά γιατί ντρέπομαι πολύ! Νομίζω οτι θα με κοιτάνε,ασε που έχω μεγαλούτσικη πλάτη και θα φαίνεται ακόμα μεγαλύτερη!Και φαντάσου όταν ήμουν μικρή ζήταγα απεγνωσμένα μία γούνα από την μαμά μου!:)Πολύ ωραίο outfit και post!Καλές γιορτές να έχεις!!

@beh1nd
να 'στε καλά κορίτσια! τη γούνα τη σέταρα και με το κολιέ σας, πράσινο+ροζ τέλειος συνδυασμός!

@evi & λειντι ντι
και σε σας κορίτσια, ελπίζω να περάσετε όσο πιο όμορφα και αγαπησιάρικια γίνεται αυτές τις γιορτές!

@Angelina
η αλήθεια είναι ότι μου πήρε λίγο, αλλά τελικά μπήκα σε xmas mood! καλές γιορτές κι ελπίζω να καταφέρεις να ξεκουραστείς και λίγο!

@afro
η συγκεκριμένη πάντως είναι fitted, είναι και μεσάτη να φανταστείς κι όχι μονοκόμματη και γι'αυτό τη διάλεξα κιόλας. δοκίμασε καμία, ποτέ δε ξέρεις. εμένα με βόλεψε πολύ σε βραδινές εξόδους, όπου είχα βαρεθεί τα παλτά! καλές γιορτές!

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons