H&M άνοιξη 2013 preview


Σε ένα νωχελικό θέρετρο, που έχει πάντα άνοιξη και τα κορίτσια αποπνέουν μια μποέμικη διάθεση, μας μετέφερε η συλλογή της H&M για το 2013. 
Φούντες, μπροκάρ, μετάξι, πετροπλυμένο πράσινο, western λεπτομέρειες, ανανάδες και ισπανικό κόκκινο, όλα μπερδεύονται γλυκά, σε τούτη εδώ την ταξιδιάρικη συλλογή.








8 fashion statements :

Anonymous said...

αυτά τα σκουλαρίκια ανανάς με το κλιπ φαίνονται τέλεια...
τις περισσότερες φορές που βλέπω κατι που μ αρεσει σε σχετικα ποστ-παρουσιάσεις όμως, δεν το βρίσκω στα καταστήματα...

lucia

ναι κι εγώ το παθαίνω! κυρίως γιατί το κάθε κομμάτι κυκλοφορεί διαφορετική εβδομάδα και πρέπει να τσεκάρεις συνέχεια τα καταστήματα. τα συγκεκριμένα σκουλαρίκια πάντως θα κυκλοφορήσουν το Μάρτιο. μου άρεσαν κι εμένα πολύ, είναι μεγαλούτσικα αλλά όχι τεράστια. το κλιπ με προβληματίζει, γιατί δεν έχω συνηθίσει τέτοια σκουλαρίκια, τα νιώθω να με βαραίνουν.

vasso said...

η ολόσωμη φόρμα ξέρεις πότε θα βγει;γενικά καλή συλλογή

δε ρώτησα γι'αυτό το outfit και δε ξέρω. ωστόσο δεν είναι φόρμα, είναι μεταξένιο πουκάμισο & σορτς, 60 και 35 ευρώ αντίστοιχα

Anonymous said...

Ερωτεύτηκα το τισερτ με τον ανανά και τη ριγέ ασπρόμαυρη φούστα. Αχ!

το τισέρτ μου άρεσε και μένα πολύ, θα κσοτίζει 20ευρώ. γενικά όσα είχαν ανανάδες (σκουλαρίκια, κολιέ, εσπαντρίγιες), μου άρεσαν! η φούστα είναι από τη σειρά divided στην οποία έπαιζε πολύ άσπρο-μαύρο, ρίγες, σταυροί, νεκροκεφαλές...

Anonymous said...

Σ'ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

Anonymous said...

αχ ποτε θα βγουν η πορτοκαλι κοντι φουστα με τις φουντες και ποτε τα παππουτσια με τους αναναδες και ποτε η φουστα μρ τις ασπρες νεκροκεφαλες..? χΔ <3

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons