Follow Friday #15


-o Αύγουστος είχε Κουφονήσια. αμμουδιές καυτές και σμαραγδί θάλασσες -χωρίς φίλτρο.


-στο Πορί. εδώ ταιράζει όντως το hashtag #bliss.


-στην παραλία, διάβασα, δεν μαύρισα. φορώντας τοπ H&M και βραχιόλι MiniPa.


-επιστροφή στην Αθήνα. relax και ηλιοβασιλέματα στο Balux. 


-άδεια πόλη. τα μόνο απαραίτητα γυαλιά ηλίου Quay και flash lacquer Giorgio Armani, απόχρωση pink 523, ένα λαμπερό σχεδόν-φούξια. 

αυτές ήταν οι εβδομάδες 10/8-30/8/2013...
ελπίζω να περάσατε ένα όμορφο καλοκαίρι.

και μη ξεχνάτε, μπορείτε πάντα να με βρίσκετε στο facebook, twitter και instagram

8 fashion statements :

Εγώ το minipa το έχω σε γκρι δεν το λες και καλοκαιρινό αλλά το αγαπώ. Το δικό σου είναι υπέροχο όπως υπέροχες είναι και οι φωτογραφίες σου Στέλλα μου! Φιλιά πολλά

afro said...

Καλώς ήρθες! Κουφονήσια έχω πάει 2 φόρες και μάλιστα πριν από καμια δεκαριά χρόνια! Απίθανες παραλίες, πραγματικά μαγευτικές.Αυτό είναι το καλοκαίρι, σμαραγδί νερά και ηλιοβασίλεμα.Αχ θα μου λείψει...

Δεν έχω πάει στα Κουφονήσια, ωστόσο από τις φωτογραφίες σου οι παραλίες φαίνονται υπέροχες... Σε γενικές γραμμές μου αρέσουν πολύ οι Μικρές Κυκλάδες σαςν καλοκαιρινός προορισμός... Το Giorgio Armani lip gloss έχει υπέροχο χρώμα...

Καλό φθινόπωρο & καλό Σαββατοκύριακο!!!

xoxo Violeta, your Shoegal Out In The World

www.shoegaloutintheworld.com

katoula said...

Πολύ ωραίο το καφτάνι σου, σου πάει! Καλώς ήρθες στην Αθήνα και καλή αρχή :)

@Eve G
το βραχιολάκι, λόγω υλικού, καλοκαιρινό είναι μωρέ ανεξαρτήτως χρώματος

@afro
πρώτη φορά πήγα, φανταστικά νερά!

@Shoegal Out In The World
το gloss από τα πιο εντυπωσιακά gloss με πραγματικό χρώμα που έχω δοκιμάσει

@katoula
κι έχει κάνει και τρελή απόσβεση :)

Tωρα είδα το σχόλιο! Θέλω να δω ποστ σου με benefit. Πολύ όμως. Στο αφήνω εδώ για να το δεις! Να ξέρεις αγαπώ κάθε μπιούτι θέμα σου! <3

Ωωω πως και δε συναντηθήκαμε??? Και εγώ κουφονήσια ημουνα!! Απίστευτα νερά, πεντακάθαρα! Εμείς είχαμε ένα θέμα με τον υπερβολικό κόσμο αλλά κατα τα άλλα περάσαμε υπέροχα.

Τσέκαρε εδώ:
http://dear-e-diary.blogspot.gr/2013/09/blog-post.html

Το νυχάκι που αχνοφαίνεται στην τρίτη φωτο είναι βαμμένο με το μανό της maybelline από το give away σου! Με την ευκαιρία να σε ευχαριστήσω και για το μανό (το λάτρεψα) και για τη σκιά που είναι τελείως στα χρώματα μου!

Αντε και εις άλλα με υγεία!

μήπως όταν πήγαινες έφευγα, γιατί τόσο μικρό που είναι έπρεπε να είχαμε συναντηθεί! λολ

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons