Follow Friday #30


-Η Παρασκευή ξεκίνησε με αποχαιρετισμούς στη δουλειά λόγω καλοκαιρινών αδειών και τι πιο ταιριαστό να γίνουν γύρω και πάνω από ένα τραπέζι γεμάτο με το εξωτικό βραζιλιάνικο μενού των Friday’s;


-Το Σάββατο είχε En Lefko festival στο Γκάζι: η βραδιά άρχισε με Xaxakes και τελείωσε με Boy George (που δε θυμόμουν ότι είναι τόσο reggae inspired). μαζεύτηκαν πάλι οι παρέες, που δροσίστηκαν με ελληνικές μπίρες ζ και η αίσθηση ότι το καλοκαίρι μας τώρα ξεκινά, κάλυψε τη νύχτα.


-Την Κυριακή φόρεσα το Homesie μου και διαπίστωσα πως δεν έχει σημασία αν θα χαλαρώσω στο σπίτι, πάω στην παραλία ή βγω μια βόλτα τριγύρω, καθώς με την ολόσωμη αυτή φόρμα, μπορώ να βολευτώ παντού!


-τη Δευτέρα πήγα σε ένα early screening του Transformers: Age of Extinction (δεν έχω δει κανένα από τα προηγούμενα). ο έρωτάς μου για τον Mark Wahlberg με έφερε μέχρι εκεί. ο αγαπημένος μου έπαιζε και τον μπρατσαρά και τον έξυπνο και τον οικογενειάρχη και τον ήρωα! ακαταμάχητος. εννοείται φανταστικά 3D εφέ (φωτογραφία από το fb του M.W.)


-Τρίτη-Τετάρτη έκλαψα πικρά πάνω από φορολογικές δηλώσεις, λογαριασμούς και στενά παπούτσια και την Πέμπτη δροσίστηκα στην ταράτσα του Bios με ένα papoto, δηλαδή το αγαπημένο μου Bloody Mary και μέσα μια γρανίτα με την ίδια γεύση (το κάναμε και στο μπαλκόνι μας πέρυσι με το Solero Mojito: από το περίπτερο κατευθείαν στα homemade κοκτέηλ) .

αυτή ήταν η εβδομάδα 20-26/06/14.
εσείς πώς επιβιώσατε από τον καύσωνα;

και μη ξεχνάτε, μπορείτε πάντα να με βρίσκετε στο facebook, twitter και instagram

1 fashion statements :

σωστά το θέτεις, επιβίωση. αν συνεχιστεί ο καύσωνας, φοβάμαι οτι θα καταναλώσω όση μπύρα δεν έχω πιει μέχρι τώρα!! καλό weekend!

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons