Follow Friday #41


-δεν επιβίωσα μόνο εγώ από τους καλοκαιρινούς καύσωνες, αλλά και αρκετά από τα φυτά μου. όσα τα κατάφεραν, βρήκαν ιδανική θέση σε αυτό το αποθηκευτικό "κουτί" από γιούτα που αγόρασα από το τμήμα σπιτιού H&M από το τελευταίο μου ταξίδι στη Θεσσαλονίκη.


-αγόρασα αυτό το καπέλο (Stradivarius, 15€). εγώ και τα καπέλα, έχουμε μεγάλη αγάπη, αλλά και μια περίεργη σχέση: τα αγοράζω, αλλά σπάνια τα φοράω.


-είδα το Boyhood και δε ντρέπομαι να πω, στο τέλος δάκρυσα λίγο. ο Richard Linklater παραμένει, δικαίως, στο τοπ των αγαπημένων μου σκηνοθετών.


-έκανα την κλασσική μου στάση στο Wagamama (στο Golden Hall). πάντα παίρνω το ίδιο πιάτο και πάντα είναι του ίδιου επιπέδου. αυτή τη φορά, όμως, αποφάσισα να αλλάξω συνήθειες και δοκίμασα το raisukaree chicken: κοτόπουλο σε μια σάλτσα από καρύδα και lime. νέες γεύσεις = (ανώδυνες) νέες εμπειρίες.


-και τέλος, μερικά καινούρια προϊόντα που ξεκίνησα, αλλά από εταιρίες που ξέρω (και εμπιστεύομαι): κρέμα ματιών με αβοκάντο Kiehl’s, balm χειλιών baby lips mint fresh Maybelline, σαπούνι με φασκόμηλο Heliator.

αυτή ήταν η εβδομάδα 12-18/09/14. και όπως πάντα, θα χαρώ πολύ, αν μοιραστείτε κι εσείς τι κάνατε!

και μη ξεχνάτε, μπορείτε πάντα να με βρίσκετε στο facebook, twitter και instagram

2 fashion statements :

afro said...

Αχ δεν μου πάνε τα καπέλα και τα αγαπώ τόοσο, ασε που το καλοκαιρι ειναι και χρηστικά!Τι εντύπωση σου άφησε η κρέμα με αβοκάντο?
Καλό ΣΚ!!

μου αρέσει η υφή της, γιατί στέκεται (οι πολύ λεπτόρρευστες νιώθω σα να μη κάνουν τίποτα), αλλά απορροφάται καλά (σε περίπτωση που θες να συνεχίσεις μετά με κονσίλερ). γι'αυτό το λόγο είναι βολική και για πρωί και για βράδυ. τώρα για τα αποτελέσματα, δεν έχω καμιά ιδιαίτερη απαίτηση ούτε προσδοκία από τις κρέμες ματιών. η συγκεκριμένη εξάλλου δεν υπόσχεται θαύματα, αλλά απλή ενυδάτωση. και φυσικά, μπορείς να ζητήσεις δείγμα πριν αποφασίσεις την αγορά της. είναι πολιτική της εταιρείας εξάλλου.

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons