Follow Friday #56


-διάβασα το Η Ανατολή της Β. Χίσλοπ, πολύ τραβηχτική περιγραφή των χαρακτήρων και της ζωής τους στην Αμμόχωστο την εποχή της δόξας της, αλλά από τη μέση κι έπειτα τα γεγονότα που εκτυλίσσονται περιγράφονται με επαναλαμβανόμενο τρόπο και το βιβλίο αφήνει μια αίσθηση χαμένων ευκαιριών (σα να μην έκανε ή ίσως και να μη μπόρεσε να κάνει, την έρευνα που έπρεπε η συγγραφέας). on another note, ένα ακόμα βιβλίο της Χίσλοπ με έκανε να θέλω να διαβάσω ιστορία. κάτι έμαθα, κάτι κέρδισα.


-μου έφεραν από την Τενερίφη αυτό τη πλούσια κρέμα σώματος με aloe vera, καθώς τα Κανάρια νησιά φημίζονται για την καλλιέργεια και παραγωγή αλόης. ενθουσιάστηκα!

(φωτογραφία από το imdb)

-είδα το Big Eyes και παρόλο που δεν ήμουν από αυτούς που παραπονιόταν για την επαναληψιμότητα του Τιμ Μπάρτον, μου άρεσε ο αέρας ανανέωσης με αναγνωρίσιμες, πάντα, πινελιές του σκηνοθέτη. κατά τ'άλλα, η ταινία που βασίζεται σε αληθινή ιστορία, έχει όμορφη φωτογραφία και αναπαράσταση της εποχής, χωρίς αυτό, όμως, να αρκεί για να κρατήσει το ενδιαφέρον στα ύψη.


-έκανα μια από τις συχνές μου εμφανίσεις στο Rock 'n' Balls (πλ.Αγίας Ειρήνης): μου αρέσει το κόνσεπτ διαλέγω τα κεφτεδάκια που θέλω, τη σάλτσα που θα τα τυλίξει και το side που θα τα συνοδεύσει και κάνω διαφορετικούς συνδυασμούς κάθε φορά. οι επιλογές στο μενού έχουν ανανεωθεί από όταν άνοιξε για να μη βαριόμαστε, τα απογεύματα υπάρχει ακόμα και sushi (αυτό δε το έχω δοκιμάσει) και αν προσθέσει κανείς το σούπερ ευγενικό σέρβις, το καλοφτιαγμένο ντεκόρ και το ότι το μαγαζί είναι ανοιχτό από το πρωί μέχρι το βράδυ, ε δεν είναι τυχαίο που το έχω πάντα στις πρώτες επιλογές μου.


-ερωτεύτηκα αυτό το clutch bag της Le Pandorine για την άνοιξη - καλοκαίρι 2015 (σύντομα και το post με την υπόλοιπη συλλογή). "Time to dance on the table", καλός στόχος για τη σεζόν που έρχεται, δε νομίζετε;


Αυτή ήταν η εβδομάδα 9-15/1/2015. Η δική σας; Μοιραστείτε τη αν θέλετε στα σχόλια!

και μη ξεχνάτε, μπορείτε πάντα να με βρίσκετε στο facebook, twitter και instagram


0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons