Follow Friday #58


-δοκίμασα στα Starbucks το νέο Sugar-Free Caramel Latte, με λιγότερες θερμίδες (γιατί μπορεί να έχουμε χειμώνα, αλλά το καλοκαίρι πάντα επιστρέφει), ενώ κυκλοφορούν δύο ακόμα καινούριες γεύσεις, το Ristretto Bianco, ένας βελουδένιος έντονος καπουτσίνο και το Cinnamon Dolce Latte με σιρόπι κανέλας, που πίνεται και κρύο.


-κυκλοφόρησα ξανά (με) τη διαφανή μου ομπρέλα (από τα Tiger Stores) και γενικά αν δεν έχετε διαφανή ομπρέλα, να πάρετε, αν και ακόμα πιο γενικά θα προτιμούσα να μη βρέχει και να μη χρειαζόμαστε ομπρέλες.


-εγκαινίασα τη νέα μου κατσαρόλα από την ΙΚΕΑ. πώς μαγείρευα μέχρι τώρα χωρίς μια βεραμάν κατσαρόλα;

(φωτο από το imbd)

-είδα το Imitation game και παρά τα αναγκαία για το αμερικανικό σινεμά κλισέ και τις ιστορικές ανακρίβειες, είχε μπόλικο ενδιαφέρον.


-έκανα ένα διάλειμμα για σάντουιτς και λεμονάδα στο Αρτιζάν, που προσφέρει ελληνικά προϊόντα και βρίσκεται τόσο κέντρο και τόσο απόμερα ταυτόχρονα.

Ήσυχη ήταν η εβδομάδα 23-29/1/2015. Η δική σας; Μοιραστείτε τη αν θέλετε στα σχόλια!

και μη ξεχνάτε, μπορείτε πάντα να με βρίσκετε στο facebook, twitter και instagram

4 fashion statements :

Την λατρεύω αυτή τη στήλη :)

Ειρήνη

σε ευχαριστώ πολύ πολύ!

afro said...

Tι ωραία ομπρέλα!!Είδα κι εγώ το imitation game και μου άρεσε πολύ!Βέβαια όπου και να έπαιζε ο David Cumberbatch θα μου άρεσε...I am secretly in love!

χτες είχαμε αυτή τη συζήτηση, και όλες οι κοπέλες έλεγαν πόσο τους αρέσει! μόνο εγώ δεν τον είχα πάρει είδηση, είναι που με έχει τυφλώσει ο ερωτάς μου για τον Μαρκ Γουόλμπεργκ λολ

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons