(not your usual) Follow Friday #64


Κάθε Παρασκευή ξέρετε πια ότι μοιράζομαι πέντε πράγματα που έκανα / έγιναν την εβδομάδα που πέρασε. Πόσα από αυτά όμως είναι ουσιαστικά; 

-Σηκώθηκα με ευγνωμοσύνη που έχω την υγεία μου; Σήκωσα το τηλέφωνο και είπα στους δικούς μου ότι τους αγαπώ; 

-Έμαθα κάτι καινούριο; 

-Προσπάθησα να γίνω καλύτερος άνθρωπος; Είπα ένα καλό λόγο, βοήθησα τους φίλους μου, αναγνώρισα έστω και στον εαυτό μου το λάθος μου; Προχώρησα ένα βήμα παρά την ανασφάλεια μου; Σήκωσα το τηλέφωνο και είπα στους δικούς μου ότι τους αγαπώ; 

-Αναγνώρισα το συναίσθημα μου; Αγάπη. Μοναξιά. Έρωτας. Πόνος. Χαρά. Απογοήτευση. Πληρότητα. Θυμός. Εμπιστοσύνη. Παράπονο. Ανακούφιση. Ζήλια. Οικειότητα. Απελπισία. Στοργή. Φόβος. Πόθος. Τύψεις. Ασφάλεια. 

-Εξέφρασα το συναίσθημά μου; Σήκωσα το τηλέφωνο και είπα στους δικούς μου ότι τους αγαπώ;

Από όλα αυτά την εβδομάδα 6-12/3/2015 μπορώ να πω ότι έκανα τα περισσότερα ...μόνο που εκείνο το ρημάδι το τηλέφωνο ακόμα το σηκώνω.


και μη ξεχνάτε, μπορείτε πάντα να με βρίσκετε στο facebook, twitter και instagram

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons