Bio-Oil


Για το Bio-Oil σας είχα μιλήσει όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει στην Ελλάδα, αλλά εν συντομία να ξαναθυμίσω πως πρόκειται για ένα πολυχρηστικό λάδι, που απευθύνεται σε όσες και όσους τους απασχολούν θέματα με ουλές, ραγάδες, δυσχρωμίες, σημάδια γήρανσης ή ακμής σε πρόσωπο ή σώμα, καθώς περιέχει βιταμίνη Α και Ε, φυσικά έλαια καλέντουλας, χαμομηλιού, δενδρολίβανου, λεβάντας -γνωστά για τις αναπλαστικές τους ιδιότητες- αλλά και το πατενταρισμένο συστατικό Purcellin Oil.
Εγώ το χρησιμοποίησα χειμώνα, για τη φροντίδα της επιδερμίδας του προσώπου μου. Και όπως έχω ξαναπεί, έχω δέρμα ορίτζιναλι λιπαρό, που ταλαιπωρείται ακόμα και από μικρές αλλαγές στις εξωτερικές συνθήκες, τάση να κοκκινίζει, ε, και γενικά καταλαβαίνετε, με πιάνουν οι ευαισθησίες μου. 
Με το Bio-Oil, παρόλο που είναι λάδι και ο συνειρμός είναι «λάδι σε λιπαρό πρόσωπο; θα χειροτερεύσει την κατάσταση!» όχι μόνο αυτό δε συνέβη, αλλά το δέρμα μου έχοντας ‘θραφεί’ σωστά, κατάφερε να αντιμετωπίσει πολύ καλύτερα τις αψυχολόγητες και ξαφνικές αλλαγές του καιρού! 

Αυτό το καλοκαίρι κυκλοφορεί ακόμα σε συσκευασία των 125 ml (20€) και σκοπεύω να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ στο πρόσωπο, αφού συστήνεται και για τις πανάδες, αλλά και για ενυδάτωση στο σώμα –για να μη χρειαστεί να κουβαλάω πολλά διαφορετικά μπουκάλια και μπουκαλάκια στο νεσεσέρ των διακοπών.

Μοιραστείτε κι εσείς τη δική σας ιστορία στο hashtag #everybodyhasastory !

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons