Follow Friday #83


#booklover
μεγαλώνοντας νιώθω την ανάγκη να επιστρέψω σε ορισμένα κλάσικ βιβλία που διάβασα σε μικρή ηλικία (η οικογενειακή βιβλιοθήκη ήταν γεμάτη από δαύτα) ή να τα ξαναδιαβάσω στα αγγλικά (αν αυτή ήταν η αρχική γλώσσα που γράφτηκαν) για να τα επανεκτιμήσω λόγω ωριμότητας και γνησιότητας και το 1984 του George Orwell ανήκει και στις δύο κατηγορίες -βοήθησε φυσικά και το μίνιμαλ εξώφυλλο για να το διαλέξω.


#fresh
σε ένα χοτ στενάκι (Φωκίωνος 2) κάθετα στην Ερμού άνοιξε το μικροσκοπικό και αγνά λευκό Le Petit Village με φρέσκιες λεμονάδες (πέρα από την κλασσική υπάρχουν και πειραγμένες συνταγές που μπερδεύουν δημιουργικά και άλλα φρούτα εποχής) αλλά και μερικά light πιάτα που εναλλάσσονται (εγώ πέτυχα την κρύα σαλάτα με ρύζι, φακές και λιναρόσπορο) -γιατί εξάλλου when life gives you lemons, make lemonade.


#inthekitchen
όλες μου τις αγαπημένες συνταγές τις έχω βρει on line και τις έχω αποθηκεύσει με ...screenshot στις φωτογραφίες του κινητού μου- όχι πολύ βολικό στην πράξη οπότε μάζεψα ωραίες καρτ ποστάλ για να γράψω τις συνταγές από πίσω. ψάχνω κι ένα εξίσου ωραίο κουτί να τις βάλω μέσα.


#tubular
το μέλλον του design είναι εδώ είναι το μότο των Adidas Originals για το λανσάρισμα του Tubular, που έγινε στο pop up store στην Πλατεία Αγ. Ειρήνης, με ένα performance, υπό τη σκηνοθετική επιμέλεια του Κωνσταντίνου Ρήγου.


#dramaseries
το Downton Abbey επέστρεψε για την έκτη και τελευταία του σεζόν και μπορεί να μου λείψει το δηλητηριώδες βρετανικό φλέγμα της Lady Mary, ωστόσο είμαι της άποψης ότι όλες οι σειρές πρέπει να τα μαζεύουν όσο ακόμα μπορούν να κρατήσουν το κοινό και προτού ξεφτίσει κάθε ενδιαφέρον.

Αυτή ήταν η εβδομάδα 18-24/9/2015. Και ότι tip έχετε για την πόλη, μοιραστείτε το στα σχόλια!

και μη ξεχνάτε, μπορείτε πάντα να με βρίσκετε στο facebook, twitter και instagram

4 fashion statements :

πολύ καλή ιδέα με τι κάρτες,έχω γράψει και σε απόδειξη,το ξέρω τραγικό!

Αυτά τα ποστ της Παρασκευής, που εγώ τα διαβάζω σχεδόν πάντα την Κυριακή, είναι από τα αγαπημένα μου στο μπλογκ σου!

@lena ki
τουλάχιστον μαγειρεύουμε απτόητες!

@DESPINA P
σε ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου! <3

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons