Τη δροσιά του(ς) να 'χεις!

Καύσωνας vs Κομψότητα, σημειώσατε 2.

Εξοπλίστηκα με τα 3 essentials που θα με βγάλουν από δύσκολες καταστάσεις, χαρίζοντας instant κύματα φρεσκάδας:

Oceanus Body Mist, Body Shop (100ml): Ελαφρύ, δροσερό, με την αύρα του ωκεανού.

Deodorant μαντηλάκια, Comodynes (συσκευασία των 8): Για γρήγορο φρεσκάρισμα χωρίς να βαραίνουν την ήδη πολυπαθή ψάθινη τσάντα μου.
Spray φυσικού μεταλλικού νερού, Evian (50ml): Βγάζω τη Ντένη Μαρκορά από μέσα μου κάθε φορά που ψεκάζομαι!
Extra Tips:
  • Δε μου στοίχισαν περισσότερο από 20€.
  • Απέφυγα το make up, έβαλα ελάχιστο κονσίλερ τοπικά και μία ελαφριά loose πούδρα της Clinique.
  • Αντικατέστησα το άρωμα μου, με την αντίστοιχη κρέμα σώματος, για πιο ελαφρύ αποτέλεσμα. Η Ralph του Ralph Lauren περιέχει ιριδίζοντα στοιχεία!
  • Προσπέρασα το μολύβι ματιών και τόνισα τα μάτια μου με μία σταθερή σκιά σε ουδέτερη απόχρωση, από τη σειρά paint της MAC.
  • Έπιασα τα μαλλιά μου ψηλά και τα στόλισα με ένα χαρούμενο μαντήλι με πολύχρωμα prints.

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons