Δέσε το φιόγκο

Οι φιόγκοι ήταν σύμφωνα με τα γούστα μου αρκετά ρομαντικοί για every day χρήση. Ωστόσο, θες η Blair με τις στέκες της, θες που τους βλέπεις παντού πλέον να στολίζουν outfits, όπως της Elisha Cuthbert, διαπιστώνω ότι διαθέτω ουκ ολίγα κομμάτια με ένα μικρό φιόγκο ως λεπτομέρεια: σε ένα ζευγάρι μπαλαρίνες, ένα t-shirt, μια καρφίτσα ή σε ένα λαστιχάκι για τα μαλλιά. Ακόμα δεν έχω τολμήσει έναν υπερμεγέθη φιόγκο (νομίζω θα είμαι σα τη Μίνι Μάους), αλλά όσες κοπέλες είναι ακόμα πιο διστακτικές κι από μένα μπορούν πάντα να ενδώσουν σε μια παλέτα-κόσμημα με lip gloss του YSL, που αντί να την φορέσουν, θα την έχουν μέσα στην τσάντα τους.

1 fashion statements :

Βρήκες την αμαρτία μου!Τα περισσότερα με κορδέλες και φιόγκους μου χτυπάνε στο μάτι και τα θέλω γιατί τα θεωρώ χαριτωμένα και girlie!Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις, αλλά ναι..έχω πολλά!Εννοείται δεν φοριούνται όλα μαζί lol

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons