My morning routine

Φθινόπωρο, χειμώνας εν όψει, ο καιρός αλλάζει, το ίδιο και οι ανάγκες του δέρματος. Για να πάψω να αναζητώ τα προϊόντα εκείνα –ή τους συνδυασμούς τους- αποφάσισα να μείνω σε μια εταιρεία, την αγαπημένη μου: η shiseido (και αυτό το λέω έπειτα από πολλές δοκιμές, αν και ποτέ δε θα σταματήσω τα πειράματα με άλλες μάρκες) με πείθει ότι μου ταιριάζει: ίσως επειδή είναι ασιατικής καταγωγής και σέβεται περισσότερο τα λευκά δέρματα, σα το δικό μου. Το οποίο είναι και λιπαρό επίσης. Not an easy combo. Η παρακάτω καθημερινή ρουτίνα είναι αρκετά βολική και αποτελεσματική, όχι βέβαια ότι μου έχει αλλάξει μούτρα. Αυτό μόνο με νυστέρι γίνεται.

Σε καθαρό, λοιπόν, και στεγνό πρόσωπο, αφού έχω πλυθεί με ένα απλό & απαλό σαπούνι (αυτή την εποχή χρησιμοποιώ το Shea Butter Extra Gentle Cold Cream Soap - L'Occitane, αλλά συμπαθώ ιδιαίτερα και τα οικονομικά σαπουνάκια Πρωτεϊνες Γάλακτος του Κορρέ), ξεκινάω με το visible luminizer serum (από τη σειρά The Skincare): ένας ‘ορός άμεσης φωτεινότητας’. Αυτό υποτίθεται ότι είναι ιδανικό για θαμπά πρόσωπα. Wow, σκέφτηκα όταν το αγόραζα, θα με κάνει να λάμπω, σα να με φωτίζει συνέχεια ένας προβολέας. Σαν το Αγκαλίτσα που είχα μικρή και όταν τον ζούλαγες, φωτιζόταν το κεφάλι-γλόμπος. Κι εγώ θα μπορούσα να έχω αυτό το αποτέλεσμα, χωρίς να με ζουλάει κανένας! Εννοείται ότι δεν το είχα. Ωστόσο, μπορώ να πω ότι τις μέρες που τον χρησιμοποιώ σε σχέση με αυτές που επίτηδες τον αφήνω στην άκρη (test in vivo !) το πρόσωπό μου παραμένει πιο ενυδατωμένο και το make up κρατάει περισσότερο.

Περιμένω λίγα λεπτά (στα οποία βάφω τα μάτια μου & πίνω καφέ) και μετά απλώνω την ενυδατική μου κρέμα, την day essential moisturizer light, SPF 10 (από τη σειρά The Skincare). Αυτή είναι πραγματικά μια απλή, αλλά καλή ενυδατική κρέμα, χωρίς άλλες υποσχέσεις και ιδιότητες (πχ δεν είναι αντιρυτιδική). Αλλά ενυδατώνει πολύ καλά, χωρίς να είναι λιπαρή ή βαριά, παρέχει δηλαδή την κατάλληλη ισορροπία. Το light αντιστοιχεί στα λιπαρά δέρματα, ενώ υπάρχει και πιο πλούσια σύνθεση για ξηρά δέρματα -γεγονός που εκτιμώ, γιατί δε μπερδεύομαι: αν απλούστατα μεθαύριο νιώσω το δέρμα μου αφυδατωμένο, πχ λόγω καιρού, αντί να ψάχνω μια καινούρια κρέμα εξ΄ ολοκλήρου, απλώς μπορώ να μεταπηδήσω στην επόμενη σύνθεση. Μεγάλο πλεονέκτημα, η αντηλιακή προστασία που παρέχει.

Αφού την αφήσω να απορροφηθεί (πίνω λίγο ακόμα καφέ στο μεσοδιάστημα και ντύνομαι), ήρθε η ώρα για το make up, dual balancing foundation, SPF 15. Εδώ ανάλογα με τα κέφια μου ή το χρόνο που διαθέτω, μπορεί να το βάλω all around ή τοπικά σε σημάδια/ κοκκινίλες κλπ. Δεν πρόκειται για θεαματικό make up, δεν είναι ο ορισμός του ματ και δεν παρέχει extreme κάλυψη. Ωστόσο, είναι ένα make up ιδανικό για καθημερινή (και πρωινή, οπότε και συνήθως θέλω κάτι ελαφρύ) χρήση, δε φράζει τους πόρους, είναι semi-matte και παρέχει μέτρια κάλυψη (μου θυμίζει αρκετά το Select spf 15 της MAC). Το πιο σημαντικό είναι ότι δεν επιδεινώνει τη λιπαρότητα, ούτε δημιουργεί όψη ‘κέικ’ όπως πολλά σούπερ ματ make up και διαθέτει επίσης δείκτη αντηλιακής προστασίας (απλώς δεν έχω καταλάβει τι γίνεται όταν χρησιμοποιείς δύο προϊόντα με spf, το ένα πάνω από το άλλο. I guess nothing...)

1 fashion statements :

Anonymous said...

Μιας και εχουμε 3 κοινα σημεια(ασπρο κ λιπαρο δερμα + φωτεινο αγκαλιτσα),θα σου πω μια δευτερη γνωμη.Νομιζω πως παντα βοηθαει,ασε που μπορει να σε απαλλαξει απο πολλες δοκιμες!!Λοιπον,μετα απο πολλα κ μακροχρονια παρομοια πειραματα,μπορω να πω οτι ειναι ιδιαιτερα αποτελασματικα το σαπουνι και η λοσιον της clinique(απο τα 3 βηματα),η ενυδατικη κρεμα superdefense της ιδιας μαρκας και η ενυδατικη κρεμα για λιπαρες επιδερμιδες της Body shop(πιο οικονομικη,τελεια για το καλοκαιρι).Οσο για το make up,αγαπημενο μου ειναι ενα της Lancome σε μορφη μους.Εχει πολυ ευκολη εφαρμογη και αψογο αποτελεσμα.Σε αντιθεση με το ρουζ σε μορφη μους,που μου εκανε τη ζωη δυσκολη και εχει μεινει σχεδον αθικτο..

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons