Emmy Awards 2008


Εφτά τα θανάσιμα αμαρτήματα και ένα από αυτά η ζήλεια. Εφτά και οι εμφανίσεις που ζήλεψα στα Emmy Awards 2008.

Όταν υπάρχουν άπειρες red carpet εμφανίσεις στα φετινά βραβεία Emmy, αλλά εγώ αντί να τις σχολιάσω, πανηγυρίζω που επιτέλους η reality tv αναγνωρίστηκε και ο υπερ-αγαπημένος μου Jeff Probst βραβεύτηκε ως ο καλύτερος host του είδους (16 σεζόν του 'will lie for food' Survivor, τώρα δικαιώνονται) ξέρεις ότι κάτι δε πάει καλά. Με εμένα κάτι δε πάει καλά. Είναι μάλλον που κάθε φορά που θα δω μια celebrity με μια υπέροχη designer μάξι τουαλέτα, σκέφτομαι ότι ποτέ δε θα μπορέσω να φορέσω μια ίδια. Να, όπως αυτή της Lipstick Jungle, Brooke Shields. Μπορεί κανείς να πει ότι αυτό το almost φούξια είναι πολύ έντονο για τη 40something ηλικία της. Αλλά το λατρεύω. Όχι μόνο το χρώμα. Όλο το φόρεμα (Badgley Mischka). Έχει βολάν, έχει ουρά, έχει πετράδια. Είναι τέλειο. Το ζηλεύω. Είναι absolutely fabulous. Και το ονειρεύομαι τα βράδια.

Μια από τις εμφανίσεις που άφησε τα καλύτερα σχόλια –δικαίως- ήταν της Christina Applegate. Είναι που όταν οι celebrities έχουν περιπέτειες με την υγεία τους, τους βλέπουμε πλέον σα θνητούς, άρα δε τους φθονούμε πια. Είναι που κάθε κορίτσι μετά από μια περιπέτεια με την υγεία του θα ήθελε για τον εαυτό της τα πιο όμορφα πράγματα. Είναι που η Christina για μια ακόμη φορά λάμπει (εδώ φορώντας Reem Acra) στο κόκκινο χαλί. Μπράβο της.

Γιατί δε μπορώ να βρω ένα κομμωτήριο που να μου κάνει αυτό το μαλλί και καταλήγω πάντα με ‘ένα ισιωματάκι’? μη ρωτάτε πού θα πάω με αυτό το μαλλί. Θα κυκλοφορώ μέσα στο σπίτι και θα κάνω δουλειές. Λέμε τώρα, γιατί έτσι κι αλλιώς δε κάνω ποτέ δουλειές μέσα στο σπίτι. Well, απλώς θα κυκλοφορώ με αυτό το μαλλί μέσα στο σπίτι. Το θέμα είναι να το αποκτήσω. Αλλά όχι. Έχω πληρώσει- και δύο ώρες μετά, ήμουν πιο αχτένιστη κι από την Kate στο νησί του Lost έπειτα από καταδίωξη από τους Others.

Αυτή η εμφάνιση της Sandra Oh ήταν η μοναδική που με έκανε να σταματήσω και να σκεφτώ «να κάτι τόσο διαχρονικό και in μαζί» προκαλώντας μου έκπληξη. Ευχάριστη έκπληξη. Πρώτον γιατί δεν την έχω σε μεγάλη στυλιστική εκτίμηση. Και δεύτερον γιατί έχω ένα issue με τα total δαντελένια looks. Αλλά αυτό (Oscar de la Renta) δε δείχνει καθόλου outdated. In fact, είναι τόσο πετυχημένο, που αν και δίπλα της βλέπω τον αγαπημένο μου από τις 80’s-bad-movies-we-love Patrick Dempsey, δε σκέφτομαι να παραγγείλω πίτσα με έξτρα αντζούγιες!

Την America Ferrera τη θεωρώ πραγματικά άσχημη. Και δεν πρέπει να υπάρχουν πολλές άσχημες celebrities εκεί έξω. Η America Ferrera και η Hilary Swank πρέπει να είναι οι μόνες. Παρόλα αυτά η Ugly Betty βγάζει όλα της τα στυλιστικά απωθημένα στις δημόσιες εμφανίσεις της και τα καταφέρνει. Όχι μόνο έχει βρει την τέλεια απόχρωση κόκκινου κραγιόν (συμπαγές, δυνατό και φωτεινό μαζί), αλλά πρωτοτυπεί: δε φοράει ούτε peep toes ούτε πέδιλα, αλλά ένα ζευγάρι γόβες (Rene Caovilla) με δαντελένια επένδυση, το κορυφαίο δηλαδή trend του χειμώνα που έρχεται.

Αυτή την πόζα την έβαλα, γιατί απλώς είναι αστείο να τρέχεις στο κόκκινο χαλί με τα Louboutin σου (ζηλεύω totally). Τελευταία τη Hayden δε τη πάω καθόλου, νομίζω οι εμφανίσεις της είναι υπερβολικά μεγαλίστικες (I totally wanna be her). Επίσης τη βρίσκω χοντρή (ζηλεύω εντελώς λέμε). All in all και ανεξαρτήτως των mixed feelings που έχω γι’ αυτήν, για να είμαι αντικειμενική, αυτό το look μου κάνει boring. Ωστόσο το Louboutin Louboutin και η ζήλεια ζήλεια.

Αυτή είναι η γυναίκα που μπορεί να κάνει Mad τους Men. Έχει υπέροχες καμπύλες, περπατάει προκλητικά, σουφρώνει τα χείλη της (αλλά όχι όπως η Renee Zellweger) και διαθέτει αυτοπεποίθηση. Όλα αυτά στην tv βέβαια, αλλά σίγουρα κάτι από το ρόλο της, το εφαρμόζει και στην πραγματική ζωή. Το κόψιμο στο φόρεμα τη δείχνει ακόμα πιο ζουμερή, το χρώμα ταιριάζει στην επιδερμίδα της και φοράει το περίφημο πέδιλο-κόσμημα. Αυτή η στέκα με τα κρυσταλλάκια, που είναι σα να ξέμεινε από το costume department του Rome να έλειπε μόνο...

0 fashion statements :

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons