Ι own a pair of ugg boots and I’m not ashamed to admit it

Έχω ένα ζευγάρι Ugg μπότες δυο χρόνια τώρα, αλλά τις έβλεπα σε celebrities ακόμα πιο πριν. Δεν τις αγόρασα επειδή τις έβλεπα celebrities, αλλά επειδή μου άρεσαν. Ναι, είναι χοντροκομμένες, αλλά μου αρέσουν. Για να μην πω είναι το πιο αναπαυτικό και ζεστό παπούτσι που υπάρχει. Τόσο που δε μπορείς να φανταστείς ότι υπάρχει.

Υπάρχουν κατά πάσα πιθανότητα και κοπέλες που επηρεάστηκαν από ‘what they wore’ άρθρα διασημοτήτων που φορούσαν τις συγκεκριμένες μπότες και μάλιστα που στην Ελλάδα πλήρωσαν κάτι παραπάνω για να τις αποκτήσουν. Τώρα πια, όμως, που αν είσαι στο Άττικα και ανέβεις την Κανάρη, μέχρι να βγεις στην πλατεία Κολωνακίου έχεις μετρήσει δυο ντουζίνες από μπότες, να τα άρθρα πως οι Ugg είναι ότι πιο άσχημο και κακόγουστο έχει κυκλοφορήσει ποτέ (seriously? τότε οι βάτες τι είναι?) και πως οι celebrities τώρα φοράνε Minnetonka και αν θέλουμε να είμαστε trendy με λίγα λόγια, πρέπει να πάρουμε κι εμείς.

Οκ, προφανώς υπάρχουν trends που βλέπω σε διάσημες και μου αρέσουν και τα ακολουθώ (όπως και άλλα που μου αρέσουν, αλλά δεν τα ακολουθώ γιατί νιώθω ότι δε μπορώ να τα στηρίξω). Όπως και άλλα που δε μου αρέσουν και ΔΕΝ τα ακολουθώ, ασχέτως αν τα φοράνε όλες, διάσημες και μη. Οι Ugg ανήκουν στην πρώτη κατηγορία. Οι Minnetonka στην τελευταία.

Και επειδή μου αρέσουν, δε βρίσκω κανένα λόγο γιατί να μη συνεχίσω να τις φοράω με το skinny jean μου, τις μέρες που κάνει πολύ κρύο (που δεν είναι και πολλές, αν ζεις στην Αθήνα). Και τις έχω φορέσει σε τόσο κρύο και τόσο χιόνι, που ο Άγιος Βασίλης είχε χτίσει σπιτάκι παραδίπλα, και δεν κατάλαβα τίποτα. Και έχει χρειαστεί να τρέξω για να προλάβω λεωφορείο φορώντας τες και το πρόλαβα (μια φορά το είχα επιχειρήσει με μπαλαρίνες και παραλίγο να μου φύγει η μία). Και τις έχω φορέσει ολόκληρη μέρα με τρελό περπάτημα και γυρίζοντας το βράδυ τα πόδια μου ήταν τόσο ξεκούραστα σα να φορούσα havaianas.
Γι΄ αυτό λοιπόν δε ντρέπομαι να πω, έχω Ugg και θα συνεχίσω να τις φοράω.

4 fashion statements :

Lopi said...

Πέστα χρυσόστομη! έχω μια φίλη που τον τελευταίο μήνα με έχει ζαλίσει ότι θέλει να πάρει UGGS και διστάζει για κάτι τέτοιους λόγους. Θα της δείξω το ποστ σου μπας και το πάρει απόφαση, γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν θα το μετανιώσει μετά. Μην σου πω ότι θα με πείσει να πάρω και εγώ...

Τωρα που θυμήθηκα ότι θέλω Uggs και θυμόμουν επίσης ότι είχες κάνει σχετικό ποστ, μπορώ να ρωτήσω πόσο κάνουν? Υποθέτω υπάρχουν οι αυθεντικές και υπάρχουν και μαιμου.Εγω όμως γιατι δεν εχω δει τπτ απ τα δυο στη Θεσσαλονίκη??

Anonymous said...

λοιπόν φιλη θα συμφωνησω μαζι σου περι ugg,αλλά νομίζω οτι αδικείς τις minnetonka,γιατί είναι και αυτές εξίσου βολικές και νομίζω λίγο πιο κομψές!!!ε????

@ Marietta
τις δικές μου τις είχα πάρει πριν 3χρόνια 185 ευρώ από το άττικα. πλέον τις φέρνει η καλογήρου, που σίγουρα θα έχει και στη θεσ/νικη, εφόσον σε απασχολεί το θέμα γνησιότητας

@anonymoys
έρχεσαι στα λόγια μου: γούστα είναι αυτά!! :)

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons