What was she thinking? (Katie)

aka Katie Holmes really loves her husband

Εντάξει. Κι εμείς μεγαλώσαμε με το Top Gun (freeze frame στο beach volley) και το Cocktail (slow motion στον καταρράκτη). Αυτό δε σημαίνει ότι θα αναβιώνουμε κάθε trend της δεκαετίας που θέλουμε να ξεχάσουμε. Και άντε, όταν εμφανίστηκε επανειλημμένως η Katie με τα μπατζάκια του τζην της γυρισμένα, είπα, οκ, κι εγώ το κάνω όταν βρέχει και η Μιχαλακοπούλου έχει γίνει Δούναβης. Αλλά το infamous “κολάν με ποδαράκι”? Πού το θυμήθηκε? Και από πού το ξετρύπωσε? Τέτοια ρούχα όταν υπάρχουν στις ντουλάπες αποτελούν μόνο clutter και είναι τα πρώτα που ξεφορτώνεται η Niecy, στο Clean House. Άσε που νομίζω ότι από πίσω θα ξετρυπώσει τώρα η Αλέξια τραγουδώντας ‘ορκίσου να μη χωρίσουμε ποτέ ποτέ ξανά ορκίσου να μη γυρίσουμε ποτέ ποτέ στα παλιά….’

1 fashion statements :

Lopi said...

Αχ, τι μου θύμισες τώρα...
Έχω ρίξει ιστορικές μάχες με την μάνα μου γιατί δεν ήθελα να βάλω ένα τέτοιο κολάν που μου είχε πάρει. Εμπριμέ μάλιστα. Το χειρότερο ήταν ότι όσο ψήλωνα, τόσο περισσότερο τέντωνε και μετατρέποταν σε αντίσκηνο για τους αστραγάλους μου και την μισή μου γάμπα. Not a good look, ακόμα και για 9χρονο.

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons