Le Sac, American Apparel

Photobucket

Το καλοκαίρι είχα αγοράσει (για 41$) το Le Sac από τα American Apparel, ένα φόρεμα που διαφημίζεται ως εύκολα μετατρέψιμο σε προσωπικά και ολότελα δικό σου. Ο λόγος είναι γιατί το Le Sac φοριέται με πάρα πολλούς τρόπους, έξι προτείνει το φυλλάδιο που το συνοδεύει (ναι you got to read a f*ing manual για να δεις πώς φοριέται!), ενώ σε προτρέπει να πειραματιστείς και να ανακαλύψεις νέους, ακόμα κι αν χρειαστεί να το κόψεις για να το κοντύνεις, ώστε να ταιριάζει καλύτερα στο δικό σου στυλ.

Photobucket

Η δικιά μου εμπειρία δεν ήταν τόσο δημιουργική, δηλαδή προσπάθησα να το φορέσω καταρχήν με τους προτεινόμενους τρόπους (στη φωτογραφία επάνω -όπως τα αναφέρει το φυλλάδιο- τα Classic και Jumper looks) για να πάρω μια ιδέα. Οι μισοί φαίνονται υπέροχοι πάνω στο μοντέλο του φυλλαδίου, αλλά επάνω μου δεν στέκονταν καλά, το ύφασμα σε άλλα σημεία δεν έστρωνε, σε άλλα μαζευόταν αντιαισθητικά, και αρκετές φορές το αποτέλεσμα ήταν σα να φορούσα πραγματικά ένα σακί (btw είναι one size) ή απλώς δυο κομμάτια ύφασμα ενωμένα μεταξύ τους.

Στην ουσία αυτό είναι το Le Sac και οποιαδήποτε κοπέλα (~εκτός από μένα που είμαι ανεπίδεκτη) με μικρή εμπειρία στη ραπτομηχανή μπορεί να το φτιάξει μόνη της από το μηδέν!

Photobucket

Ένα πρωί που δεν είχα τίποτα καλύτερο να κάνω, αποφάσισα να του δώσω μια δεύτερη ευκαιρία και δοκιμάζοντας εμπνεύστηκα και δικούς μου τρόπους, αν και βέβαια δε θυμάμαι να τους επαναλάβω (επάνω Grecian, Gathered Mini, Strapless, Architectural Mini και Μπλέχτηκα Με Τα Κορδόνια: το μεσαίο και ο τελευταίο δικής μου έμπνευσης ή αλλιώς μου βγήκαν κατά λάθος).

Επιπλέον ο χρόνος που μπορεί να χρειάζεται κάθε φορά για να δέσω, στρώσω, φτιάξω το look είναι ανασταλτικός παράγοντας όταν βιάζομαι να ετοιμαστώ με αποτέλεσμα να το φοράω τελικά με έναν ή δύο maximum βολικούς τρόπους, χωρίς extra πειραματισμούς. Μάλιστα κατέληξα ότι το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο όταν το φόρεμα συνοδεύεται από ζώνη που δίνει φόρμα και συμμαζεύει το σύνολο και καλύτερα το ρόλο ζώνης να μην παίζουν τα Strings που έχει το ίδιο το φόρεμα (πωλούνται και χωριστά για επιπλέον fun προσαρμογές) ώστε να στρώνει πιο όμορφα.
Ουφ, τώρα που κρύωσε ο καιρός, πάντως, ακόμα δεν έχω βρει το κουράγιο και να το δέσω και να κάνω layering…

10 fashion statements :

luse m mia aporia.. esu foras t forema stis fotos? fainetai sa na einai panw sthn koukla! exeis polu wraia k kalligrama podia! na foras mini foustitses gt den mas exeis sunh8hsei...
wraio foremataki alla exeis dikio polu kordoni k desimo re paidi mou... m aresei omws to xrwmataki k oi perissoteroi apo tous tropous pou t exeis foresei. arkei na exeis xrono na peiramatizesai!

M aresoun oloi oi sindiasmoi pou ekanes, i8ela ki ego kapote na paro ena mplouzaki apo ti Nike pou deneis me pollous diaforetikous tropous alla to kseperasa giati eimai arketa tempela na asxoli8o!
Alla einai praktiko giati fainetai san na exeis 15 diaforetika foremata, allo gia to proi, allo gia pio kalo to vradi!

Mou arese otan to foreses strapless me to kordoni katw apo to stithos. Einai poly endiafenonta ta kommatia pou epitrepoun tous peiramatismous an kai egw tha imoun episis poly tempela!

yperoxo to grecian !!!!

@mika
εγώ είμαι στις φωτο προσπαθώντας να αντιγράψω τα looks που προτείνει το φυλλάδιο που συνοδεύει το φόρεμα

lucia said...

σκεφτόμουν να το παραγγείλω κι εγώ πριν μερικές μέρες, αλλά με συγκράτησαν τα έξοδα αποστολής και το ότι για κάποιο λόγο ήμουν σίγουρη ότι κανένα δέσιμο δεν θα έδειχνε πάνω μου το ίδιο ωραίο όπως στο site τους. η ποιότητα του υφάσματος τουλάχιστον είναι καλη?

ω ναι ! οπως η εκπομπη η κουζινα της μαμας ! εγω πρεπει να κανω το η ντουλαπα της γιαγιας
χοχ χο οχ χο χοχο

@lucia
είναι 100% οργανικό βαμβάκι, αν είσαι eco maniac, μετράει, αλλά πόσο ποιοτικό να είναι πια; για την τιμή του μια χαρά βέβαια.

αν και διαπίστωσα πως η ταμπέλα γράφει 38$ (είναι η τιμή χωρίς το tax) και από κάτω 38€, και αυτό βγαίνει τουλάχιστον 10€ ακριβότερο για τις χώρες της ευρώπης!

Lopi said...

Σκεφτόμουνα να το πάρω και εγώ από τότε που είχε πρωτοβγει, αλλά λυπόμουνα τα μεταφορικά. Μετά το ξέχασα, μέχρι που ο δρόμος μου με έβγαλε σε ένα κατάστημα American Apparel φέτος το καλοκαίρι και το ξαναείδα. Να σου πω την αλήθεια, σαν ιδέα καλό είναι, ΑΛΛΑ όχι για κοπέλες με μεγάλο στήθος και όχι σε αυτό το ύφασμα. Όταν το έπιασα από κοντά, μου φάνηκε πολύ λεπτό και μου έδωσε την εντύπωση ότι δεν θα "έπεφτε" όπως πρέπει.
Έχεις δίκιο στο ότι ένα τέτοιο φορεμα μπορεί να φτιαχτεί ανετότατα με δυο καμμάτια ζέρσεϋ και πέντε γαζιά.

Δεν έχω μετανιώσει που δεν το πήρα τελικά όταν βρήκα την ευκαιρία, αλλά έχω να δηλώσω ότι ακριβώς αυτόν το συνδυασμό χρωματων που πήρες εσύ λιγουρευόμουν!

xilious ke mia tropous na foreis ena forema...

telio..gemato ebnefsi.. :)

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons