Amazon για καλλυντικά


Μερικές φορές η λύση είναι μπροστά στα μάτια μας και δε τη βλέπουμε! 

Ψάχνοντας για βερνίκια China Glaze δεν έβρισκα τίποτα και πουθενά που να με ικανοποιεί από άποψη τιμής ή/και ποικιλίας. Και μετά μου ήρθε. Γιατί όχι στο amazon.co.uk*, που ενώ αποτελεί πρώτη μου επιλογή για βιβλία και gadgets, το σκέφτομαι πάντα τελευταίο όταν πρόκειται για καλλυντικά.
Και ιδού: με 5,84 λίρες + 2,05 μεταφορικά (δηλαδή σύνολο περίπου 10 ευρώ) το μπουκαλάκι με το ιδιαίτερο σκούρο πορτοκαλί χρώμα βερνικιού, έφτασε στη γραμματοκιβώτιό μου, χωρίς να χρειαστεί να κάνω βήμα. 

Να σημειώσω ότι: δεν αποστέλλονται όλα τα καλλυντικά του Amazon στην Ελλάδα (ανάλογα με τον πωλητή) και προφανώς δε συμφέρουν πάντα τα μεταφορικά. Τσεκάρουμε κάθε περίπτωση.
Εκτός από τα China Glaze, έχει μεγάλη ποικιλία και στα αγαπημένα μου Burt's Bees, αλλά και διάφορα δυσέρευτα brands.
Στα υπόψιν!

*obviously εφόσον έρχονται από την Αγγλία, δεν υπάρχει θέμα τελωνείου

9 fashion statements :

super xrwmataki!!!

Εvi said...

Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι ;) Τώρα ειδικά με την πληθώρα από beauty blogs, μπορείς να βρεις φωτό με όποιο χρώμα θες για να κρίνεις πώς φαίνεται στα νύχια. China Glaze δεν έχω δοκιμάσει ακόμα και θέλω τόσο πολύ, όλοι λένε ότι είναι opaque στην εφαρμογή, με διάρκεια, κτλ κτλ. Ελπίζω να είχες καλή εμπειρία και με το δικό σου!

xx

@Evi
αχ έχεις δίκιο, δε σχολίασα την ποιότητα! και ήταν και το πρώτο china glaze που δοκίμασα. πολύ καλό! και πλούσιο χρώμα από το πρώτο χέρι. αυτή τη φορά είχα χρόνο και πέρασα και δεύτερο και top coat.
επίσης αν ξέρετε κάπου που μπορώ να τα βρω πιο φθηνά χωρίς τρελή ταλαιπωρία (πχ να ταξιδέψω μέχρι την άλλη άκρη), do share!

Υπέροχο χρώμα και πράγματι πολύ πρωτότυπο!

polu omorfo!

Min ksexaseis na pareis meros ston diagwnismo mou!

Kisses
fashionsugarbubbles.blogspot.gr

Anonymous said...

Stella,
ρίξε μία ματιά και στα παρακάτω sites. Έχω παραγγείλει και από τα 2 και αν και είναι από Αμέρικα, πάλι πιο φθηνά μου έρχεται. Τελωνείο δεν πλήρωσα, καθώς οι ποσότητες που παρήγγειλα ήταν μικρές!
http://www.head2toebeauty.com
https://www.mbeautylounge.com (για το mbeautylounge ομολογώ ότι η παραγγελία μου άργησε πολύ+μετά διάβασα και κάτι bad reviews..., αλλά ευτυχώς όλα καλά!)
Ioanna

thank you Ioanna!
το headtotoe το ήξερα από παλιά, αλλά κάποια στιγμή έμαθα ότι σταμάτησε να στέλνει ελλάδα κι έτσι το έβγαλα από τη λίστα. θα το ξανατσεκάρω στάνταρ! το δεύτερο δε το χα ξανακούσει, στα υπόψιν κι αυτό.
πάντως γενικά από αμερική έχω σταματήσει εντελώς παραγγελίες, γιατί οι μεγαλούτσικες φοβάμαι μη σταματήσουν τελωνείο και στις μικρές δε αξίζουν συνήθως τα έξοδα αποστολής

afro said...

τσέκαρε το ebay!o seller λέγεται beautyzone2007 και θεωρείται πολύ αξιόπιστος!η ποικιλία παίζει κατα καιρούς,αλλά έχει china glaze,opi,essie,orly κλπ.Γενικά το φοβάμαι το ebay για καλλυντικά ,αλλά από εκεί έχω παραγγέιλει και μου φάνηκαν ολόιδια με τα opi που ειχα αγοράσει από τα sephora!έχω να πάρω κανα χρόνο,αλλά δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τελωνείο (μέχρι 3 μπουκαλάκια~περίπου 17Ε) και έρχονταν πάντα σε μια εβδομάδα!

αχ ebay! έχω ψωνίσει τόσα πράγματα on line, λογαριασμό στο ebay δεν έχω! τράτζικ! χαχα! θενξ!

Window Shopping

Blogger Template by Clairvo modified by ShoppingTherapy | Social Media Icons